piątek, 22 kwietnia 2011

jelly watch _lovely__look

W końcu święta za którymi idą: odpoczynek i pyszności. Przygotowania trwają! W domu unosi się zapach pysznego murzynka Ani, a w lodówce chłodzi się kolejne jej dzieło z ptasim mleczkiem :-) Jutro z rana odbędzie się - miejmy nadzieje rodzinne - malowanie jajek. A i zajączek nawet przybył i obdarował elektryczną szczoteczką do zębów, którą uwielbiam i polecam wszystkim!
Na allegro długo się zastanawiałyśmy z siostrami, nad zegarkami typu Jelly Watch. Zamówiłyśmy (jasny róż, czarny i biały), nareszcie dotarły. Są świetne! Świetny akcent do ubioru zminimalizowany kolorystycznie. fajny gadżet i w końcu idealny na co dzień i na wyjścia w marynarce (co już wypróbowałam).



Święta to też idealny czas na zadbanie o siebie - bo przecież już wiosna! Ja w końcu wybrałam się do fryzjera, bo w czasie zajęć trudno było mi się wybrać. Tym bardziej, że dzisiaj siedziałam u fryzjera 4h!
Skorzystałam z okazji, że w sieci salonów fryzjerskich Lovely Look do końca kwietnia trwa promocja komplet: balayage+strzyżenie+modelowanie za 79zł (czyli 40zł mniej niż c. regularna). Cena jest atrakcyjna, bo podobna do tych w małych tanich salonach gdzie obsługa nie jest tak profesjonalna i nie zawsze się wychodzi z zadowoloną miną. Efekt? Mnie się podoba bardzo, tylko obawiam się ze pewnie do pierwszego mycia (?). Fryzjerka stale mi mówiła: naprawdę ma Pani bardzo dużo włosów.. no właśnie jak okiełznać tyle włosów?!

Ola



4 komentarze:

  1. proponuje odżywek z avonu, są naprawde świetne i wygładzają włosy.

    pozdrawiam
    iva

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie zegarki na allegro kupiłam kilka kolorów! świetne na lato :)

    pozdr.
    Relaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, i read your blog from time to time and i own
    a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam remarks?
    If so how do you stop it, any plugin or anything you can recommend?
    I get so much lately it's driving me insane so any support is very much appreciated.
    Have a look at my website :: kolagen naturalny

    OdpowiedzUsuń
  4. Just wish to say your article is as surprising. The clearness in your post is just cool and i could assume
    you're an expert on this subject. Fine with your permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the enjoyable work.

    Here is my web blog; グッチ 時計

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy