poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Marynarska Ola

Jak zwykle założyłam sobie plan na dzisiejszy dzień. I jak zwykle nie zrobiłam nic. Spędziłam 5h oglądając kafelki, doniczki, pudełka, deski, kwiaty... nie zdając sobie sprawy jak ten czas leci. Pocieszam się, że jutro mam kolejny wolny dzień i aż się roi w mej głowie od planów na te kilkanaście godzin :)
Wczorajsze secondhand'owe łowy o których Marek wspominał zaliczam do udanych. Zakupiłam drobiażdżki które z odpowiednim zestawieniem mogą wyglądać naprawdę stylowo i modnie. Postaram się zrobić w najbliższym czasie zdjęcia moich kompozycji :-) A jak na razie zdjęcia sweterka (Miss Selfridge) i paska marynarskiego, zakupiłam również marynarkę i wszystko za niecałe 15zł :) Przybyło w mojej szafie ubrań w paski.

Ola




nieskrywana radość gdy znalazłam na stronie Miss Selfridge moją zdobycz






niebieska bluzka - asos





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers / Obeserwatorzy