poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Off Topic - Kate i Prince William

Chyba każdego obiegła już wieść o ślubie księcia Williama i Kate Middleton, który odbędzie się już w piątek!
W Polsce nie jest to wydarzenie bardzo odczuwane, można by rzec, że nie jest w ogóle, jakby nie brukowce i media. Ja lubię wnikać, szperać i interesować się tym czym nie mam. Oglądać, czytać i później dzielić się tymi smaczkami z rodziną i znajomymi. Większość uważa to za przesadę. Tym bardziej nie chce słuchać czy dzielić radości z newsa. Póki co zainteresowałam się brytyjską monarchią. A mało kto wie, że ta dynastia jest boczną linią dynastii Wettinów, która rządziła Polską i na mocy konstytucji 3 maja przypisana była jej sukcesja. Ogólnie historie mamy ciekawą więc warto drążyć i szukać.


Jakie to bajkowe życie być księciem czy księzniczką... myślimy.. ale czy to fajne jak wszystko co zrobimy nie tak zostanie zauważone i odpowiednio skomentowane?
My chyba z Markiem wolimy wieść takie życie jakie mamy dotychczas.


jutro na pierwszych stronach gazet nie pojawi się napis: MAREK czyta kobiece pisma!

 ja też umalować i ubrać się mogę jak chcę, nie zostanę skrytykowana przez cale społeczeństwo, że brak mi wyczucia stylu ;-)



i trochę mody Kate Middleton:

elegancko, pedantycznie wręcz




nieformalnie, jednak elegancko







i coś co bym chciała, żeby było bardziej powszechne w Polsce :)
chociaż takie akcesoria już się pojawiają w naszych sklepach - odwagi brakuje (?) :







i buty, które naprawdę psują do jej urody :)






1 komentarz:

  1. lubie Cie czytać, poprawiasz mi humor :) Ja mam nadzieje ze Cie kiedyś zobacze na okładce którejś z kolorowych czasopism :)

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy