piątek, 27 maja 2011

bracelets_princess



Hej. Były już pierścionki czas na bransoletki! Skusiłam się by zrobić kolejną prezentacje mojego dorobku biżuterii po prośbie jednej z cichych czytelniczek, której czytanie o wszelkich klejnotach sprawia dużą przyjemność. Prawdziwa kobieta! :)
Otóż bransoletka to również świetna ozdoba dłoni kobiety. Ja swoją kolekcję nabywałam przez lata. Niektóre to prezenty dla samej siebie, niektóre od znajomych/rodziny, a nawet mam takie które pamiętają jeszcze mnie jako małą królewnę strojącą się w biżuterię mamy czy babci. Nie pamiętam dokładnie firm bransoletek, ale na pewno oddji, h&m, pretty girl, primark, allegro.. Przyznam się, że często ich nie noszę, ze względu na częsty pośpiech i zapominalstwo. Gdy już pamiętam, żadna nie pasuje.. :-)

Ola









Out.
Troszkę się przeziębiłam. Tak ładnie za oknem było (do dzisiaj) a mnie jakoś załapał ból gardła z którym się borykam do teraz, przedawkowując tabletki mające ukoić me cierpienie i inne.. 
Zdjęcie z środowego popołudnia.. z Markiem (spędzony z naszymi ulubieńcami A. i T.)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers / Obeserwatorzy