czwartek, 26 maja 2011

Clinique, 7 Day Scrub Cream

Jest dopiero ok. 9:40. Ja siedzę przed moim laptopem już prawie 2h robiąc projekty na dzisiaj! (efekt wczorajszego zmęczenia). Nie odczuwam jakiegoś spięcia, sama się też nie spinam, bo jakoś czuję lekkość w tym co robię i nawet sama widzę efekty. Dlatego sesja za pasem,a ja mam nadzieję, że spokojnie będę przygotowana gdy nadejdzie.
Ostatnio wypróbowałam super peeling marki Clinique i od razu pomyślałam sobie, że muszę go polecić. Jest świetny, wydajny, ładnie pachnie, a co więcej czuje się oczyszczenie, które ma się czuć! Granulki bardzo zwarte, dosyć spore bardzo ładnie pomagają pozbyć się martwego naskórka. Po jednym użyciu miałam gladką twarz jak... no pupa niemowlaka :). Jest to jeden z lepszych peelingów, można je dostać w salonie Sephora. Można również podejść i zapytać o dany produkt, a nawet dostać dosyć próbkę.

Ok, koniec przerwy, dzień matki dzisiaj, a ja nic nie mam.! Może ktoś nasunie mi pomysł fajnego ekonomicznego prezentu.. bo wciąż zbieram na wakacje.. :-) Może ciasto? Muffiny? I kwiatek.. :)


zapraszam na allegro gdzie zbieram grosz do grosza na Chorwację :)))
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=10568173

Ola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers / Obeserwatorzy