poniedziałek, 16 maja 2011

Lady of the rings.

Też lubicie pierścionki w rozmiarze XXL? Podobno jeden pierścionek mówi już dużo o kobiecie. Ta stosunkowo mała drobnostka zdobiąca dłoń przyciąga wzrok i wzbudza zainteresowanie, a projektantów skłania do stworzenia coraz to oryginalniejszych wzorów. Już dawno zapisałam do mojej listy MUST HAVE takie cacko, także od jakiegoś czasu moją kolekcję biżuterii wzbogacają duże pierścienie.. i ciągle ich mało :)




Marek zrobił mi niespodziankę i zakupił na allegro replikę pierścionka zaręczynowego Diany (obecnie Kate) nic tylko czekać aż listonoszka przyjdzie! :)






2 komentarze:

  1. ciesze się że masz taką kolekcje, ja tez mam swoją troche mniejszą.

    Marek- cudowny gest!

    Oby wam też się spełniło tak jak Kate i williamowi


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe super pierścionek, prawie jak oryginał :D Ja też zbieram wielkie pierścionki, te malutkie są jakieś takie niewyraźne hihi

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy