wtorek, 24 maja 2011

Sesja z Chorwacją w tle :)

Nadchodzi najmniej lubiany okres w życiu studenta - SESJA. Sterty notatek, kserówek dookoła, w radiu reklamy suplementów diety wspomagających naukę, za oknami słoneczko, a w człowieku coraz mniejsza motywacja - po prostu tego mi brakowało ;). Wystarczy jednak pomyśleć o zbliżających się wakacjach, by na ustach znowu pojawił się uśmiech.

Tak - wakacje. Coraz wyraźniejszych kształtów nabiera projekt Chorwacja, który opracowujemy na tegoroczne wakacje razem z Olą. Póki co planujemy nocować na polu campingowym Planik nieopodal Zadaru - miasta stanowiącego początek cudownego wybrzeża Dalmacji.




Mam nadzieję, że wszystko ułoży się po naszej myśli i spędzimy tam wiele wspaniałych chwil. Do tego czasu pozbędę się już drutów w swoich palcach, a ręka będzie powoli wracać do pełnej sprawności. Już jest całkiem dobrze, zważywszy na to, że tego posta piszę przy użyciu palców obu rąk :P

Nadal szukamy współtowarzyszy naszej wyprawy. Jestem jednak przekonany, że niedługo wolne miejsca zostaną już obsadzone ;))))

Ja wracam do nauki!

Marek

1 komentarz:

  1. pojechałabym z wamiii ale niestety mam juz zarezerwowane waakcje

    zycze sczescia w sesji i w realizowaniu krok po kroku swóich planów!


    miska

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy