sobota, 28 maja 2011

stripe_Jeans__

Nowe nabytki. Ostatnio przy okazji wstąpiłam szybko z Markiem do secondhandu. Marek wciąż nie przekonany, stroni od dotyku odzieży z drugiej ręki co dopiero jej kupowanie. No cóż, mnie pozostaje się pochwalić znaleziskami.
Spódniczka z angielskiej firmy Gegrge, zdecydowałam się na skrócenie jej, gdyż od razu jak znalazłam ją, widziałam, że będzie za duża (rozmiar 40, ja noszę 36). Jednak spodobał mi się wzór pasków na jeansie. Przed skróceniem sięgała mi tuż przed kolana. Spódniczka, (teraz ładna mini) idealnie mi pasuje na biodrach!
Kupiłam też lniano-bawełnianą lekką sukienkę z H&M. Zastanawiam się nad ulepszeniem jej - przyszycie kokardek (?). Bardzo fajnie leży, można je nabyć w sklepie po 60-70 zł. Także dobry zakup :-)!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers / Obeserwatorzy