poniedziałek, 6 czerwca 2011

letnie kapelusze, must have!

Vanessa Hudgens (fot. East News/ Splash News)



Hej. Już prawie lato, prawie wakacje. Wyobrażam sobie, że większość tylko to trzyma na duchu. Dzisiaj ma być tak gorąco jak jeszcze nie było od zimy.. Także uważajmy, dawkujmy bezpiecznie promienie słoneczne i zakładamy... KAPELUSZE! Chronią nas i są również świetnym dodatkiem, wspaniałym uwieńczeniem stylizacji.   W zależności od  stylu, upodobań w sklepach znajdziemy szeroki asortyment. Z szerokim rondem, typ panama, fedora, duże poetyckie kapelusze, z kokardkami, kwiatkami w kropki i w paski... Moda na kapelusze na zachodzie trwa już przynajmniej od 2 lat, u nas raczkuje, bo kto nie poczuł chociaż raz wzroku co drugiego przechodnia, gdy ubrał się co najmniej inaczej niż reszta.. Tylko kto by się tym przejmował?:)
W mojej garderobie mam już 2 słomkowe, jeden możemy zobaczyć link pod tą stroną. Mam chrapkę na ten taki duży poetycki... Chociaż przyznam się, że mam kapelusze, ale nie wyszłam "do ludzi" w nich jeszcze.. Raczej mam je tak na plaże, morze, wakacje....


















5 komentarzy:

  1. A ja kocham kapelusze! Uwielbiam w nich chodzić :) Gdyby nie to, że ludzie dziwnie się patrzą to nosiłabym je non stopem! :) Bardzo ciekawy blog, dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  2. http://kapeluszniczka.blogspot.com/6 czerwca 2011 16:06

    Oj nie krępuj się Oluś :) ja mam chrapkę teraz na taki niski słomkowy z czarna wstążeczką- chyba jest obecnie we wszystkich sieciówkach. Mam podobny do tego na dwóch pierwszych zdjęciach. Pięknie się układa, w kolorze brązowym,z filcu, ale na lato chyba za ciepło....

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez uwielbiam kapelusze... szkoda ze chodzenie w kapeluszu w moim miejscie budzi reakcje usmiechu :)

    Kapelusz jest dobry na plaze :)

    no cóż niektórzy ludzie kapelusze kojarzą z piaskiem a okulary słoneczne tylko z wiosną i latem.
    Pamietam jak kiedyś w zime słonce waliło z całą mocą ubrałam okulary i nasuchałam sie od przechodniów "ubrała okulary i mysli ze już lato"...

    jaki morał ?

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, także dziewczyny musi być nas więcej "dziwaków" coby stało się to normalne w Polsce, bez wyśmiewania i pokazywania palcami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięuje bardzo za komentarz
    Opinia innych lidzi na temat mnie bardzo sie dla mnie liczy ;]
    Jeszcze raz dziękuje;!

    A co do posta to zdj. 2 bardzo ,mi się podoba .(bardzoo)

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy