poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Comeback...

Jupi... dzisiaj oficjalnie zakończyłem leczenie moich połamanych paluszków. Oba są już w pełni zdrowe, chociaż z ich ruchomością nie jest jeszcze rewelacyjnie. Dzisiaj wydarzyło się wiele ciekawych rzeczy. Przede wszystkim wyjechałem na przejażdżkę moim motocyklem Honda CBR125R, którym debiutowałem w wyścigach motocyklowych. To było piękne przeżycie, biorąc pod uwagę, jak wiele cudownych wspomnień wiąże się z tą maszyną. Z kolei drugą ważną rzeczą jest zebranie pełnej dokumentacji medycznej, która jest mi potrzebna do uzyskania odszkodowania NNW z mojej polisy ubezpieczeniowej.

Lecz nie o tym chciałem pisać. Jak sam nagłówek sugeruje, chciałem sklecić notkę na temat - teraz uwaga - mojego powrotu do wyścigów. Tym razem nie będę się jednak ścigał w Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostwach Polski, a w Kartingowych Mistrzostwach Polski. Razem z kolegą założyliśmy zespół wyścigowy JMP Racing, który będzie startował w polskiej edycji rozgrywanego na całym świecie Pucharu ROK. Obecnie zakończyliśmy tworzenie kosztorysu i opracowywanie spraw organizacyjnych, a rozpoczęliśmy etap poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania naszego przedsięwzięcia, czyli inaczej mówiąc - sponsorów.

Serdecznie zapraszam Was na naszą stronę internetową http://jmpracing.arhn.eu , gdzie znajdziecie najświeższe informacje dotyczące teamu. Na razie poza galerią i informacjami o zawodnikach nie ma zbyt wielu informacji, jednak z biegiem czasu będzie ich coraz więcej - szczególnie wówczas, gdy nadejdzie czas rywalizacji o jak najlepsze miejsca.

Trzymajcie kciuki za nasze działania. Pozdrawiam wszystkich! Poniżej wrzucam zdjęcia z tegorocznej edycji Pucharu ROK:

Maro


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers / Obeserwatorzy