piątek, 26 sierpnia 2011

dark blonde hair !

Cześć! Wczoraj byłam u fryzjera, aby pozbyć się problemu którego chyba nie lubi każda kobieta - odrostów. Jak widać wprowadziłam pewną zmianę w kolorze, żeby w/w problem nie stawał się tak uporczywy i widoczny, że nic tylko chować się w domu, a do fryzjera iść z .. kapeluszem na głowie :)
Związku z tym postanowiłam zrobić outfit, nie wiem czy weselny (10 września mojej kuzynki), ale zawsze to będzie jakaś inspiracja! :)

Ola







(*szramy przy kolanach to efekt przedwczorajszego oparzenia.........! )

sukienka/dress: pretty girl, 69.90zł
kopertówka/hand bag: sh
zegarek/watch: asos, 130zł

3 komentarze:

  1. Oooo:) Ładnie, włoski, sukienka, najbardziej podobają się buciki:D Skąd masz?
    Uważaj na żuli! Staniczek wystaje:P

    OdpowiedzUsuń
  2. a buty własnie nie pamiętałam wiec nie napisałam :) ale mam takie brązowe i nude. Ogólnie prawie nówki bo w ogóle wiesz, że ja to tylko okazyjnie na obcasie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kobiecy zestaw, śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy