poniedziałek, 22 sierpnia 2011

JMP Racing - pierwsze starcie!

Witajcie! Dawno nic nie pisałem... raz nie było natchnienia, innym razem po prostu nic z cyklu "racing" się po prostu nie działo. W weekend Ola raczyła was kulinarnymi przepisami (szczerze polecam, gdyż Ola pichci niesamowicie), a dzisiaj ja napiszę posta.

Od czego zacząć... Może od tego, że cały czas powstaje nowa strona kartingowego teamu JMP Racing, której projektantem jest Ola. W samym zespole też nastąpiły zmiany personalne, a dokładnie jedna redukcja. Michał Lis, który miał być kierowcą numer dwa został z zespołu usunięty. Powód był prozaiczny - w ogóle nie przykładał się do pracy, która się wiąże z budowaniem zespołu od zera. Można powiedzieć, że tym samym wróciliśmy do korzeni JMP Racing, a więc do czasów, gdy jako zespół z jednym kierowcą ścigaliśmy się w Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostwach Polski, w klasie Pucharu Polski Rookie 600.

Przeglądając ostatnio strony internetowe natrafiłem na super ogłoszenie. Otóż 23. sierpnia (jutro) na krakowskim krytym torze kartingowym WRT rozegrana zostanie VII eliminacja Grand Prix WRT. Nie zastanawiając się długo chwyciłem za telefon i zgłosiłem się do zawodów. To już VII eliminacja, więc ciężko będzie zawojować klasyfikację generalną, ale co uda mi się ugrać - to moje i nikt nie zabierze mi tego jakże cennego doświadczenia wyścigowego. Jestem bardzo pozytywnie nastawiony do tej rywalizacji. Jadę bez presji, a celem jest doskonalenie techniki i odpowiednie przygotowanie się do sezonu 2012.

Trzymajcie kciuki... Po powrocie do domu na pewno zdam relację z zawodów. Jedzie ze mną Ola i bardzo się cieszę, że będzie przy mnie, gdyż jej doping jest jak dodatkowe konie mechaniczne dla karta. Do następnego posta !!!

Maro #75

P.S. Poniżej znajduje się link do toru kartingowego, na którym odbędą się jutrzejsze zawody :)


http://krakow.wrt-karting.pl/

1 komentarz:

  1. No No widze ze u Ciebie cos tez zaczyna sie dziać! ja trzymam kciuki za Ciebie i za to by Twój Kart wykorzystał dodatkowe "konie mechaniczne"

    pozdrawiam

    pannach

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy