sobota, 20 sierpnia 2011

Poczuj orzeźwienie z mojito!

Cześć! Dzisiaj jak co sobotę robiłam porządki w domu. Lubię soboty, a nawet bardziej gdy słonko grzeje tak jak dzisiaj. Przygotowałam dla was kolejny przepis - idę za ciosem. Mimo że miałam dzisiaj przepyszny obiad - lasagna, to ja zapraszam Was na pysznego drinka. Pewnie nie raz byliście w sieciówce fast-food McDonald lub KFC. Jeśli chodzi o ten drugi bardzo polubiłam serwowane tam orzeźwiające Mojito. Mogłabym codziennie chodzić do tego baru - ale wtedy nie umiałabym się powstrzymać przed zamówieniem dodatkowo ich kurczaczkowych specjałów. :-) Dlatego dzisiaj hasając radośnie po markecie razem z siostrą wpadłyśmy na plan żeby zrobić ten napój. Wyszło! I nie inaczej - pyszne takie jak ma być. Przepis jest banalny, a efekt orzeźwienia i odświeżenia cudowny!

Ola

Składniki potrzebne to tylko:
napój sprite  (może być też woda gazowana)
kilka listków mięty
limonka
brązowy cukier trzcinowy (biały też może być)
dużo skruszonego lodu
rum (nasz drink był bez alkoholowy)


A jak zrobić można zobaczyć pod linkiem:


Nasze mojito :-)



po prawej moja siostra - Aneta








1 komentarz:

  1. ahhhh orzeźwiło orzeźwiło... teraz tylko trzeba kupić dobry rum i wieczorem zrobić alkoholowe mojito!

    buziak


    pannch

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy