wtorek, 23 sierpnia 2011

secondhandowe zdobycze Oli

Zaraz zacznę szykować się na pierwszy atak Marka Piechuły.. ale że wstałam tak wcześniej nie omieszkam pokazać dwóch zdobyczy w secondhandzie :)

Ładne spodenki z wysokim stanem. Wydłużają nogi - czego ja potrzebowałabym ;-) A co najważniejsze takie spodenki wciąż w sklepach leżą, prezentują się na witrynach i to za cenę wiele większą od mojej. Szczerze to nie byłam przekonana jak je wzięłam z wieszaka, ale czasem tak bywa, że coś się uśmiechnie bardziej :-)



spodenki: Gloria Vanderbilt, sh 4zł
pasek: sh
koszula: allegro

Kupiłam też jakiś czas temu długie polo. Powiedziałabym, ze nawet sukienkę polo. Do spodni jest także w porządku, ale też że ja też praktykuję grę w tenisa - przyda się jak najbardziej by rozpraszać przeciwnika! :) Zdjęcia znalazłam w internecie, mnie trafił się kolor uniwersalny - czarny.




polo: gina tricot, sh

1 komentarz:

  1. Mam Cię! Widziałam jak wrzuciłaś je na szafę na forum:)

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy