środa, 28 września 2011

Poznajcie Eveline - którą zapewne już znacie z widzenia ;-)


Cześć, dzisiaj miła niespodzianka! Mianowicie dostałam paczkę z kosmetykami od firmy Eveline. Czy może być coś piękniejszego dla kobiety?:) Zapewne każda z Was spotkała się już z tą firmą, gdyż jest to jeden z największych producentów kosmetyków w Polsce. 

Jest to bardzo ceniona i chętnie nabywana marka w ponad 65 krajach na całym świecie. Oferują swoim klientom kosmetyki do make-up'u, pielęgnacji ciała i twarzy. Eveline gwarantuje nam pełen profesjonalizm i znajomość obecnych trendów.

Zobaczcie same do swoich kosmetyków czy i Wy nie macie czegoś z linii Eveline, gdyż firma daje nam bardzo dobrej jakości produkty za niską cenę. :)

Cieszę się ze mam możliwość przetestowania tych kosmetyków. Za niedługo recenzje :) Co chcecie na początek poznać? :) Zdążyłam wypróbować błyszczyk, wybiegając na uczelnie - przepiękne mieniące się drobinki brokatu na ustach.. piękny zapach... ach :)!

Do zobaczenia, Ola






4 komentarze:

  1. Ja mam masło do ciała z tej firmy Soczyste Mango
    Pachnie pysznie :)


    Czekam na twoje recenzje...
    bo akurat plyn do demakijazu mi sie skonczyl :)

    pozdrawiam Ole i Marka

    OdpowiedzUsuń
  2. interesuje mnie czy ten puder jest fajny.. :)

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy