niedziela, 4 września 2011

garancedore love!




Przeglądając świat mody w internecie, czytając o projektantach i oglądając ich projekty natrafiłam na coś cudownego. Mianowicie na rysunki znanej na całym świecie blogerki Garance Dore. Utalentowana artystycznie autorka, nie tylko tworzy swe przecudowne dzieła ale i też zajmuje się fotografią mody ulicznej. 
Jej delikatny styl, zdecydowana kreska urzekły nie tylko mnie. Na jej bloga dziś wchodzi dziennie 50 tysięcy internautów. Kto by sobie nie życzył takiej oglądalności :-) Oceńcie sami bo ja jestem pod wrażeniem. Marzyłby mi się taki t-shirt z nadrukiem jej twórczości :)

Ola



















1 komentarz:

  1. Piękne :) Niby parę kresek, ale wyglądają one mistrzowsko. Btw. Masz przesympatyczny uśmiech :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy