piątek, 16 września 2011

lucky days :)


Witajcie! Ja na krótko, bo uczę się do poniedziałkowego egzaminu z angielskiego. Uczę się wszystkiego, bo nie wiem za bardzo co mnie czeka... chciałabym już wtorek i mieć to za sobą...

Piszę, pochwalić się, a raczej Marka. 
Ponad 700 zgłoszeń konkursowych. Poprawna odpowiedz (prawidłowych odpowiedzi 99%!), wypełnienie zgłoszenia i nadzieja.. Jeden z 5 laureatów wygrywających album Chrisa de Burgha to Marek! Nie wiem czy wspominaliśmy, ale jest to od najmłodszych lat idol Marka. Znany z takich utworów jak The Lady in Red, So Beautiful. Ja osobiście polubiłam utwór The Leader Trilogy (od 2:30 minuty ;)). Chris de Burgh towarzyszył nam przez całą naszą podróż do/i z Chorwacji.


"Over 700 fans took part in this competition - a fantastic response, thank you! The correct answer was of course: Kölsch - which 99% of the participants answered right.
And these are the lucky winners:
A signed promo album "Footsteps 2" goes to:
Christina Brommer, Traunstein, Germany
Marek Piechula, Zabrze, Poland
Angelua Fasulo, Peterborough, UK
Jordan Menchies, Ottawa, Canada
Steve Henchey, Québec, Canada
A signed promo single "SOS" goes to:
Natalie Schulz, Berlin, Germany
Winnie Keil, Cologne, Germany
Kurt Große-Gehling, Duisburg, Germany
Finn Aagaard, Løkken, Denmark
Lynne Smithson, Bristol, UK
Congratulations to all winners! The CDs will be sent out in the first half of October. Enjoy!"


źródło:  http://cdeb.com/cdebnew/fs2competition.html

Pochwalę również go w wygranej w "Pytanie na Śniadanie" na facebookowym fanpage'u. W konkursie wygrał zestaw benedyktyńskiej żywności z Tyńca. Ja natomiast wygrałam bajkową płytę, na której są najpiękniejsze bajki czytane przez Jolante Fraszyńską i Cezarego Żaka.

Dosyć chwalenia :) Pochwalimy się jak przyjdą nasze nagrody :-)

Ola





Hejka, z tej strony Marek. Widzę, że Ola przekazała już prawie wszystkie newsy dotyczące naszego życia. Od siebie dodam dwie rzeczy. Pierwsza z nich to wyniki egzaminu wstępnego na ekonomię. Otóż - dostałem się ekonomię na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Druga sprawa to owa wygrana, która spadła na mnie w bardzo nieoczekiwany sposób. Najnowszy album Chrisa de Burgha "Footsteps 2" z jego autografem to dla mnie najwspanialsza nagroda, jaką kiedykolwiek wygrałem. Jestem po prostu przeszczęśliwy i już odliczam dni do przyjścia maleńkiej paczuszki z tą jakże cenną zawartością.

To tyle. Do ponownego usłyszenia/przeczytania.

Maro

1 komentarz:

  1. gratulacje! Super mieć takie szczęście!:):):)

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy