środa, 21 września 2011

Ola i Chihtsai - rewelacja!


Wypróbowałam pierwsze próbki profesjonalnych kosmetyków do włosów firmy Chihtsai. Godne polecenia. 
Użyłam szamponu nr5 z żółtej serii (opis w poprzedniej notce). Mam dużo włosów, zazwyczaj używam dużych ilości płynu, a tego szamponu nie musiałam. Dobrze się rozprowadza, delikatnie pachnie, ładnie się pieni. 


Następnie użyłam płukankę odżywczą (rinse off) nr5 także z żółtej serii (opis w poprzedniej notce), także wydajny, dobrze się rozprowadza. Zalecane jest trzymanie odżywki 3min, ja trzymałam chyba trochę dłużej, gdyż siłowałam się z aparatem (autoportretami) :-) 


Na koniec na osuszone ręcznikiem włosy użyłam odżywki z jedwabiem bez spłukiwania RD protein cream. Moje włosy lubią się plątać, a dzięki tym produktom rozczesywanie ich było przyjemnością. 


Teraz po wysuszeniu włosy mam gładkie, miękkie, mają lekki połysk czego im czasem brak i ślicznie pachną. 




____________________________________________
Dzisiaj o godzinie 18:00 na torze Emotion Karing w Bytomiu po raz drugi w tym sezonie odbędą się drużynowe zmagania kierowców - Team Cup. Na starcie nie zabraknie także zespołu współpracującego z blogiem JMP racing! Marek i gościnnie Mariusz Rotarski będą walczyć o jak najlepszy wynik. Zatem trzymajmy kciuki za naszych zawodników. 

Zapraszam również do polubienia dopiero co założonego fanpage'a zespołu!! :)

3 komentarze:

  1. Bardzo zdrowe włosy masz. Sama mam pasemka i wiem że ciężko jest utrzymać ładne, zdrowe, gładkie... włosy.
    Ahh dla mnie najważniejsze jest by włosy się nie plątały po umyciu.

    Pieknie zdjęcia

    Pozdrawiam

    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice color!

    http://www.lavoguette.com

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy