czwartek, 8 września 2011

Pomaluj mój świat lakierem do paznokci..


Moja chwilowa nieobecność spowodowana jest spowolnieniem obrotów - powrót do rzeczywistości, projekty na uczelnie, malowanie, pogoda i przygotowania do wesela kuzynki. A właśnie..
Kupiłam w końcu sukienkę na wesele! Klasyczna, prostą, stonowaną - taką jak chciałam. Kolor szary. I tak szukam dodatków. W poszukiwaniu wisienki na czubeczku stanęłam przy Golden Rose. Sklep z lakierami do paznokci. Zawsze lubiłam szukać ciekawych kolorów, po kolei wypróbowując każdy, aż w końcu wychodziłam z kolorowymi paznokciami ze sklepu. Odkąd sklep Golden Rose pojawił się w moim mieście moja kolekcja powiększyła się. Trudno jest przejść obojętnie wobec przebijających się z witryn pojemników po brzegi załadowanych kolorowymi flakonikami.. co więcej za atrakcyjną cenę! :) Nie zauważyłam jeszcze żadnych minusów tych lakierów, może być to ciekawy odpowiednik tych droższych, chociaż czasem warto zapłacić za jakość :)

A dzisiaj doszły kolejne :))) niestety nie ma ich na zdjęciu.

xoxo, Ola




i jeszcze coś z małej twórczości Mareczka :)
wierszy jest sporo, co jakiś czas nowy, ale ten mnie bardzo rozbawił :)
dziękuję Mar :*

***
4 kilometry. czy to daleko?
niektórzy tyle idą po mleko.
Trochę pod górkę, potem zaś z górki,
ja idę po Olę i z nią po ogórki.

Idziemy spacerkiem, słonko nam świeci,
z okien wokoło wyglądają dzieci.
Pięknie jest czasem wspólnie odpocząć,
i wiele interesujących rzeczy począć.

Razem weselej niż w pojedynkę,
solo to tylko gdy ktoś ma świnkę.
Gdy Ola dzwoni już gotów jestem,
by dać jej siebie, zrobić coś z gestem.

Kotuś to dla ciebie krótki nowy wierszyk,
nie wiem czy dobry - moze gorszy niż pierwszy.
Po prostu na zawołanie tworzyć nie umiem,
ale wiedz, że wielką miłość ciągle do ciebie czuję 

***

3 komentarze:

  1. eh cudowne paznokcie!

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. co Ty opowiadasz Twoja kolekcja też jest spora :) Podobają mi się te umalowane pazurki!! ;) i mamy dużo takich samych lakierów :) pozdrawiam, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy