poniedziałek, 19 września 2011

profesjonalna pielęgnacja z Chihtsai




Czas na kosmetyki ! :)
Dzisiaj po egzaminie czekała na mnie miła niespodzianka!! W skrzynce paczuszka z próbkami profesjonalnych kosmetyków do włosów. Nowiną jak i kosmetykami chciałabym się z Wami podzielić :) Na recenzję z mojej strony musicie jeszcze trochę poczekać, jak na razie mogę tylko powiedzieć, że przepięknie pachną! 
Dostałam kilka kosmetyków na różne rodzaje włosów. Najbardziej ucieszyłam się z tych nawilżających, do suchych włosów, zniszczonych, bez połysku.. Wszystkie te określenia niestety dotyczą mnie.. ale walczę i staram się dbać o te włosy jak najlepiej wraz z ograniczeniem prostownicy do minimum :)


Prezentacja kosmetyków jakie otrzymałam:
SERIA:YELLOW SEDUCTION
Seria przeznaczona do włosów zniszczonych, po zabiegach chemicznych. Zawiera wiele aktywnych preparatów do pielęgnacji włosów, stylizacji oraz do trwałej. 
Szampon nr3 (Shampoo no3) - jest to szampon przeciwłupieżowy. Szampon do włosów z problemem łupieżu, przy wypadaniu włosów, z problemem swędzenia skóry głowy.
Skutecznie przeciwdziała łupieżowi, łuszczeniu się skóry, zapobiega wypadaniu włosów.
Szampon nr5 (Shampoo no5) - włosy zniszczone, suche, po zabiegach, włosy farbowane. Właściwości: nawilżające, ochrona koloru, zapobiega rozdwajaniu się końcówek - to ostatnie jest mi najbliższe sercu :)
_
Płukanka odżywcza nr7 pH (Rinse off no7) - połyk i objętość. Uniwersalna odżywka dla każdego rodzaju włosów. Nadaje włosom naturalny połysk i objętość. Działa antystatycznie, ułatwia rozczesywanie, chroni kolor. Co ważne - przywraca naturalne pH i tonizuje skórę głowy. Idealna dla włosów: po koloryzacji, suche, zniszczone, po zabiegach chemicznych.
Odżywka regenerująca nr12 - proteiny i kolagen. Zapewnia ochronę, zapobiega rozdwajaniu się końcówek, poprawia strukturę włosa, regeneruje i nawilża. Do włosów: sztywnych, trudnych do rozczesania, sklejonych, przegrzanych, suchych, porowatych. Jest to odżywka bez spłukiwania idealna do codziennego stosowania. NR1 do zniszczonych włosów.

SERIA OLIVE VOLUME MOISTURE - instant treament
Zielona, oliwkowa seria. Oparta w dużej mierze na składnikach naturalnych, w tym głównie na ekstraktach drzewa oliwkowego i innych preparatach roślinnych. Jest to idealna seria dla włosów zniszczonych, suchych i szorstkich.
Szampon oliwkowy - doskonałe oczyszczenie włosów, regeneracja, nawilżenie, ochrona przed łamliwością. Szampon wzmacnia strukturę włosa.
Odżywka - Olive instant treatment - zapobiega przegrzaniu włosów, łatwe i szybkie wchłanianie odżywki, głęboka penetracja, regeneracja końcówek włosów, nawilżenie włókien włosa. Odżywka bez spłukiwania.

SERIA SELEKTYWNA
Szampon ziołowy - właściwości antybakteryjne, łagodzi podrażnienia skóry (swędzenie), jest przeciw łupieżowy, poprawia krążenie. Do włosów z łupieżem, suchą skórą głowy, tłustą skórą głowy, skora wrażliwa. Głównym składnikiem szamponu jest ekstrakt z drzewa herbacianego i proteiny.

RD PROTEIN CREAM
Odżywka z jedwabiem - ochrona włosów przed przegrzaniem, wysuszeniem, promieniowaniem UV. Innowacyjna formuła lock-in hydration. Ochrona przed szkodliwym działaniem wiatru, słońca, słonej wody, chloru. Ochrona przed szkodliwym działaniem koloryzacji, trwałej. Ochrona i regeneracja końcówek włosów regeneracja włókien włosów, dodaje połysk. 

powyższe i również inne kosmetyki 
firmy Chihtsai znajdziecie pod tą stroną:

a tu możecie zamawiać: http://www.chihtsai.com.pl/?zamowienie

Nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować, bo dopiero dzisiaj je dostałam, ale przeczytałam parę opinie w internecie i już nie umiem się doczekać! Kosmetyki są godne polecenia. Używają ich nawet w salonach fryzjerskich. Także zachęcam do zapoznania się z asortymentem tej firmy :)

Ola








6 komentarzy:

  1. Witam,

    Chyba skorzystam, ogólnie używam szamponów Dermena i jestem z nich zadowolona, co prawda nie poprawiają kondycji włosa, ani też nie pachną zbyt ładnie ah i sa małe wydajne ale jeżeli chodzi o funkcję jaką mają spełniać to ja spełniają.
    proszę napisz później jak spisały się szampony do suchych chihtsai i zniszczonych włosów, sama farbuje i mam z tym problem....

    Pozdrawiam

    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Parę razy używałam tę odżywkę z jedwabiem i efekty były ;) polecam ją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie najbardziej na nią się *napaliłam* :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, w takim razie czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aha, no i obserwuję! :) zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy