sobota, 29 października 2011

GRILL CUP - ufffff. pierwsze koty za płoty.


Żyję :) Zawdy skończyły się na kwalifikacjach. Całkiem świadomie. Emotion Karting dało mi naprawdę cudowne emocje, bardzo się cieszę, że w końcu przełamałam się i wystartowałam. Oczywiście wynik wiadomo.. nie zadowoliłby kogoś kto walczył o najszybszy czas.. :) ja się bardzo cieszę, myślę, że jeszcze kiedyś spróbuję. Jak na razie boli mnie odcinek lędźwiowy kręgosłupa gdyż jechałam tak ... może nie wdaje się w szczegóły.

Spośród 13 zawodników Marek z zespołu JMP Racing był tuż poza podium na miejscu 4.

Więcej zdjęć na: http://www.facebook.com/pages/JMP-Racing/110378202403233







2 komentarze:

  1. Widzę, że zawodniczka NO. 1 jesteś :))
    Pasuje Ci ten kask!

    Adaa

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy