sobota, 15 października 2011

KONKURS

Bardzo się cieszę, że mogę ogłosić kolejny konkurs.
Jednak zgłoszenia nie będą przyjmowane na moim blogu, a na stronie autorki dzieł :)

Wraz z KAPELUSZNICZKĄ zorganizowałyśmy konkurs, w którym można wygrać mini kapelusiki - toczki wykonane własnie przez te zdolne dziewczę. Dzieła można również kupić na jej blogu (oferuje nie tylko kapelusze, a przeróżne ozdobne opaski, a nawet autorskie torebki), Wy natomiast macie niepowtarzalną okazje WYGRAĆ taką dekorację, która doda Wam oryginalności i charakteru kreacji.
Autorka bloga zapewniła, że w miarę wzrostu zainteresowania konkursem, możliwe, że dołoży jeszcze coś twórczego od siebie ;-)

Zapraszam do wzięcia udziału.
ZASADY:
1. Dołącz do obserwatorów fashion-racing blog: http://fashion-racing.blogspot.com/
2. Kliknij na "Lubię to" na facebook'u Kapeluszniczki. LUBIE TO
3. Dodaj komentarz do postu konkursowego na stronie Kapeluszniczki podając imię i adres e-mail.
4. Obserwuj nasze blogi, ściskaj mocno kciuki i czekaj na wyniki!

Pamiętajcie, że zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie na blogu KALEPUSZNICZKA
Losowanie odbędzie się 27 października. Do dzieła :)







4 komentarze:

  1. Cudowne są i ja już się zgłosiłam i udostępniam info na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już się zgłosiłam ;d świetny blog. zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy