wtorek, 18 października 2011

News & hean

Dzisiaj zrobiłam sobie lazy day, nie poszłam na uczelnie, nie zrobiłam projektów, a mój uśmiech nie umiał zejść z twarzy! :) Dostałam paczuszkę od firmy fabryka kosmetyków HEAN. A w niej.. no zobaczcie same.






Macie już nowy dwutygodnik o gwiazdach FLESZ? :) Rzadko kiedy kupuję takie magazyny, no ale polecam, bo jest różnorodnie, dużo o modzie, urodzie trochę kuchni, zdrowiu, a nawet o wnętrzach :)







wciąż zapraszam do konkursu którego znajdziecie tu:

czy Wam się też chce dzisiaj cały czas coś słodkiego? :-)


6 komentarzy:

  1. Ja tez chce! Jutro che zobaczyć cienie na twoich oczkach;)! Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. wowwww ja też chce takie cienie dostać!!!!

    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super rzeczy z tej paczki :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwością na makijaż z tymi cieniami:) co do gazetki, jak zobaczyłam reklamę w Tv pomyślałam, że to kopia Party i Show, ale w takim razie muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. heh :)... bo cała tajemnica w tym, że wydawnictwo, do którego należą takie magazyny jak „Viva!", „Party", „Przyjaciółka" czy „Pani Domu" wprowadziło ten magazynek :) stąd te podobieństwo :)

    buźka :*
    taką nutką fajną we Fleszu jest fakt, że swoje stylizacje, o tym co jest trendy zawsze pisać będzie Kasia Tusk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no widzisz:) ile ciekawych rzeczy się dowiaduję- monopol chcą mieć na rynku. A blog Kasi Tusk śledzę regularnie więc to mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy