środa, 19 października 2011

nic szczególnego.


Złapał mnie wstrętny kaszel i mi spokoju nie daje!  Dostałam dzisiaj długo oczekiwaną nagrodę o której wspominałam już ponad miesiąc temu.  w konkursie facebookowym od Pytanie na Śniadanie :) Zapraszam, prawie codziennie jednodniowe konkursy, świetna zabawa i ciekawe nagrody.. O! Ja dostałam dzisiaj od nich moją wygraną Wiosnę czytaną przez Cezarego Żaka i Jolantę Fraszyńską.
Chciałam dzisiaj zrobić coś.. ale zajął mnie konkurs. http://konkurs.urinal.pl/konkurs
Mianowicie zostałam laureatką konkursu..aaaaaaaaaaaaaa wygrałam 100zł do wykorzystania w sklepach Empik.

Przepraszam Was za posty w sumie o niczym ... postaram się w najbliższym czasie coś zdziałać..

2 komentarze:

  1. gratuluję wygranych w konkursach - z talonem do empiku to bym sobie szybko poradziła - książkiiiii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Ach, jakbym chciała taki talon. Tylko troszkę bym dopłaciła i kupiłabym sobie jakąś grę :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy