czwartek, 13 października 2011

Paris Hilton in Silesia City Center

Cześć dziewczyny. Dzisiaj był bardzo udany dzień :) leniwy poranek, 5min na uczelni i co? PARIS HILTON!
Relację bardzo chciał napisać Marek, a ja pozwoliłam sobie na małą dygresje :)

Dzisiaj wybraliśmy się na oficjalne otwarcie nowej części Silesia City Center. Imprezę prowadzili Maciej Dowbor oraz Agnieszka Popielewicz. Choć spotkanie fanów z Paris Hilton zaplanowano na godzinę 17:00, celebrytka kazała na siebie czekać blisko godzinę, co powoli zniechęcało zebraną publikę (czytajcie: Marka, bo dość spory tłum stał twardo).
W końcu jednak dziedziczka fortuny Hiltonów pojawiła się w asyście ochroniarzy, którzy odeskortowali ją na scenę do dwójki prowadzących. Paris pozdrawiała fanów, odpowiadała na pytania prezenterów, zachwalała nowy kompleks handlowy, a na koniec rozdawała zebranym fanom autografy.
Kto nie dostał, niczego nie stracił, bowiem na Facebooku od poniedziałku będzie można zamówić sobie zdjęcie z autografem Paris - dokładnie takie, jakie rozdawane dzisiaj były w katowickiej galerii.
Pozdrawiam, Marek

Ja niestety nie dostałam autografu, ale dzięki temu, że Marek jest dosyć wysoki (187cm), poświęcił swe barki, żebym ja mogła przebić się przez spory mur tłumu i  zrobić parę zdjęć :) Nie wiem Paris czy otwarcie nowych sklepów sprawiły mi tyle radości: Lindex, Lacoste, Harpers Shoes i spośród innych moja kochana Furla, gdzie znalazłam upatrzoną torebkę jednak jak na razie nie na moją kieszeń (750zł)! I zdradzę Wam, że z tą samą torebką (w kolorze białym) przyszła dzisiaj Paris.



 (płaszczyk/jacket - mango, jeszcze Wam go nie pokazywałam)
















a! zapomniałabym o filmie:



aaaa jutroooo.... wyniki pierwszego konkursu, a kolejny już się kroi :)
http://fashion-racing.blogspot.com/2011/10/sweet-secret-for-you-konkurs.html

9 komentarzy:

  1. Też chciałam się tam wybrać, ale ostatecznie w końcu mi się odechciało :D Ach to lenistwo :D Oglądałam już na wrzucie filmiki z tego wydarzenia :)
    Świetnie wyglądasz - super outfit :) Bardzo podoba mi się torebka - mogę wiedzieć, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, Paris Hilton w Polsce!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. You look really great and it sounds like a lot of fun, isn't it!Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie:) torebka i ten płaszczyk z mango - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mogłam przyjechać ;/
    Zazdroszczę!

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no widze, ze ciekawy dzien spedzilas:) gwaiazdeczka niemalze na progu domu to nie codziennosc. hehe

    pozdrawiam i zachecam do wziecia udzialu w moim "rozowym rozdaniu" http://artlook4u.blogspot.com/2011/10/artlooks-pinky-giveaway-rozowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam żeby zobaczyć mój ukochany River Island i wykorzystać bon do H&M ale nie rozumiem szału ludzi na Paris Hilton.

    OdpowiedzUsuń
  8. tworzycie fajny duet:)
    i blog dzieki temu jest taki interesujacy;)

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy