środa, 5 października 2011

Puder w kamieniu Celebrities Beauty od Eveline - recenzja

(zachowanie pudru w różnych światłach naturalnych)

Cześć! Od tygodnia testuję Celebrities Beauty Mineralny puder w kamieniu firmy Eveline i już po pierwszym użyciu miałam wielką ochotę, by napisać swoją recenzję. Jednak postanowiłam jeszcze parę razy go użyć, by się upewnić co do produktu. Od razu gdy dostałam paczkę z kosmetykami dobrałam się do niego. Ładne, ekskluzywne opakowanie, a zapewnienia producenta wzbudziły jeszcze większą ciekawość.

Co producent pisze na temat pudru Celebrities:

"Nowy luksusowy puder w kamieniu Celebrities Beauty z wysoką zawartością naturalnych składników zapewnia cerze olśniewający wygląd i kompleksową pielęgnację. Delikatna aksamitna struktura pudru ułatwia jego równomierne rozprowadzanie, doskonale dostosowuje się do struktury Twojej skóry, nadając jej świeży, jedwabisto-matowy wygląd na cały dzień. Doskonale maskuje niedoskonałości i pochłania nadmiar sebum nie wysuszając skóry.

Formuła nie zawiera szkodliwych parabenów, natomiast zastosowane w pudrach Celebrities Beaty pigmenty są naturalnego pochodzenia. Poza efektem upiększającym puder Celebrities Beauty posiada również niezrównane walory odżywcze i ochronne dzięki bogatemu zestawowi składników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry:
- wyciąg z jedwabiu – utrzymuje wodę w naskórku, uelastycznia i ujędrnia skórę, minimalizując oznaki zmęczenia.
- wyciąg z zielonej herbaty i kakaowca - bogate źródło polifenoli i flawonoidów, intensywnie nawilża oraz zapobiega utracie wody przywracają skórze zdrowy koloryt i blask dzięki swemu odżywczemu i regenerującemu działaniu. Chronią skórę przed negatywnym wpływem wolnych rodników."


źródło: http://eveline.eu/product/id/1619.Celebrities_Beauty_Mineralny_puder_w_kamieniu.html

paleta kolorów w których puder występuje:


Ładny wygląd, wygodne opakowanie produktu z lusterkiem i wygodny aplikator to dopiero początek plusów jakie niesie owy produkt. Dzięki zawartym w nim naturalnym składnikom produkt faktycznie nie zatyka porów! Mając go nie czuje maski na twarzy, utrzymuje się dosyć długo (5-6h). Mój kolor to 20 (transparentny), bardzo ładnie dostosowuje się do mojego koloru skóry. Jest delikatny, a zarazem bardzo dobrze maskuje niedoskonałości. Uważam, że jest to idealny zamiennik podkładów, pudrów sypkich czy korektora. I tak też zrobiłam, teraz używam tylko jego i mam go zawsze przy sobie. Próbowałam już wiele pudrów, jednak to co przygotowała dla nas firma Eveline jest naprawdę godne polecenia i działa lepiej niż nie jeden z droższych produktów tego typu. 
Zazwyczaj rano przed uczelnią robię wszystko na ostatni moment, nie mam na nic czasu, a po umyciu twarzy nakładam krem, następnie od razu puder - muszę przyznać, spisuje się idealnie.
Najważniejsza dla mnie jest zdrowa skóra, walory odżywcze i ochronne o których mówi producent brzmią przekonująco i to kolejny atut który skłoniłby mnie do wybrania właśnie tego produktu. 
Produkt jest testowany dermatologicznie, a jego cena to ok. 17-20zł za 9g.
Produkt według mnie spisał się na medal. Bardzo się cieszę ze na niego trafiłam!











_____
Nawet nie wiecie jak trudno jest sobie samemu zrobić zdjęcia :)
Mam koleją współpracę... :)))))! Ale o tym już wkrótce! Zachęcam również do brania udziału w konkursie który jest do 14 października (wpis poniżej).

xoxo
trOla

14 komentarzy:

  1. I'm so in love with your blogging-style dear, really unique and lovely post :))

    one thing, could you please please do me a favour and vote for me by liking my photo on this link :)

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150310737991219&set=a.10150310737876219.336775.304442071218&type=1&theater

    It really means a lot to me :) puss puss and huggs from <3 <3

    http://combo-monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz mieć sporo radości z testowania tych produktów ;p Jaka baba by się nie ucieszyła z woreczka kosmetyków :)
    Jestem ciekawa co to za kolejny "biznes" :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna jesteś ;-) zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda ten puder :) Nie spotkałam się jeszcze z tym produktem, dowiedziałam się o nim dopiero z Twojej notki i mam ochotę go teraz wypróbować :) A poza tym jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. such a gorgeous girl. your makeup is amazing

    xo

    Bang & Buck

    OdpowiedzUsuń
  6. jaką Ty masz śliczną buzię! :) pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wow!

    świetny blog !!!

    piszesz, że trudno jest zrobić sobie zdjęcia samemu fakt - ale super Ci to wychodzi !!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    http://fashion-ata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog ;)
    u mnie trwa konkurs, zapraszam :]
    www.cityofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny błagam napiszcie gdzie poza internetem można dostać ten puder!!! (najlepiej warszawa o okolice) nigdzie go nie ma a w necie nie dobiore swojego koloru :( podobno bywaja w rossmanie ale nigdzie nie mogłam go dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety ja nie mam pojęcia, szczerze jeszcze nie widziałam go w żadnej drogerii, a nie ukrywam, że szukałam, z czystej ciekawości .. powodzenia i zachęcam, bo jest moim ulubionym pudrem w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kupiłam w drogerii w łodzi !!! 16.90 zł. jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze! Idę go dzisiaj kupić. Też szukam już od długiego czasu niedrogiego pudru mineralnego, i do tej pory majątek wydany, a same klapy. "Przez Ciebie" idę dziś na polowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe :) mam nadzieje, że posłuży ;) nie jest to produkt wszech czasów, ale jeden z lepszych spośród tych tańszych, mnie się już dawno skończył i teraz próbuję innych i szukam złotego środka ;) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy