piątek, 21 października 2011

Recenzja_ tusz do rzęs Volume Celebrities od Eveline


Wiele z Was nie wyobraża sobie codziennego makijażu bez mascary. Do tego sporego grona należę także i ja. Dla mnie najważniejsza w tuszu jest głębia koloru, to jak kształtuje rzęsy i jak przylega do rzęs. Poszukujecie idealnego tuszu za małe pieniądze..? Poznajcie tusz Volume Celebrieties od Eveline.

Co mówi producent możecie przeczytać na tej stronie: http://eveline.eu/product/id/1516.VOLUME_CELEBRITY_Tusz_do_rz%C4%99s_pogrubiaj%C4%85co-wyd%C5%82u%C5%BCaj%C4%85cy_i_serum_odbudowuj%C4%85ce.html



Opis mascary u producenta brzmi naprawdę zachęcająco. Trzeba przyznać, że produkt ten rozkochał w sobie już wiele dziewczyn. A wszystko za sprawą wydłużenia i pogrubienia rzęs jakie możemy uzyskać tym maleństwem. Jest to kolejny produkt od Eveline, który wygląda naprawdę drogo, opakowanie jak sama nazwa wskazuje jak dla celebrities ;) Szczoteczka silikonowa, ciekawy kształt, dobrze podkręca, wewnątrz węższa, z zewnątrz grubsza - jest świetna, oddziela idealnie każdy włosek. Dużym plusem jest fakt, że naprawdę pogrubia rzęsy - nawet nie trzeba stać przed tym lustrem i cały czas malować, wystarczy raz. Dla mnie jest to idealne rozwiązanie, bo ciągle jestem w biegu. Czerń jest głęboka i intensywna. Kolejnym plusem jest to, że trzyma się rzęs bardzo długo! Nie ma problemu ze zmywaniem (zmywałam i żelem do twarzy, czasem płynem do demakijażu). W konsystencji tusz nie jest taki gęsty, ale ze zdziwieniem stwierdzam, że szybko schnie. Nie zauważyłam zmiany dzięki zawartym serum w tuszu, może za krótko używam, ale pozostaje się tylko cieszyć, że są wciąż w bardzo dobrej kondycji, nie wypadają i nie są suche. Bardzo dobry odpowiednik droższych produktów. Tusz to koszt rzędu 10zł/7ml.





___
będzie outfit :) może.. !

Jutro o godz. 15 odbędzie się ostatnie w tym sezonie starcie na torze Emotion Karting. W zawodach Team Cup 3 oczywiście weźmie udział JMP Racing - tudzież Maruś, także trzymamy kciuki :)
Zachęcam do polubienia fan paga: http://www.facebook.com/pages/JMP-Racing/110378202403233

5 komentarzy:

  1. ale masz śliczne oczy!!
    Podoba mi się zdj. gdzie jesteś w koszuli! superr jest

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie w koszuli
    Śliczny baner u góry ;)
    Co do samego tuszu, to próbowałam z podobnymi szczoteczkami i niestety nie przekonałam się. Ale to chyba kwestia wprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hejjjj! jesteś śliczna!


    aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie odbywającym się na moim blogu :)) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy