niedziela, 16 października 2011

Team Cup 3 tuż tuż...

Witajcie! Dawno nic nie publikowałem. Być na blogu - byłem, ale pozostawałem bardziej w charakterze obserwatora. Przyszedł jednak czas, by podzielić się newsem z wyścigowego światka.

Pisaliśmy miesiąc temu o trzecim miejscu w drużynowych zawodach kartingowych Team Cup 2 na torze Emotion Karting w Bytomiu, które wywalczył zespół JMP Racing reprezentowany przeze mnie i mojego kuzyna Mariusza. To były wspaniałe zawody i bez wątpienia na długo pozostaną w naszej pamięci, nie tylko ze względu na osiągnięty wynik sportowy, ale także z powodu wspaniałej atmosfery panującej podczas rywalizacji na torze.

22 października - w najbliższą sobotę - o godzinie 15:00 odbędzie się na torze Emotion Karting trzecia odsłona Team Cup. Tym razem JMP Racing wystąpi w odmienionym składzie. Obok mnie barwy zespołu reprezentować będzie mój stary znajomy z wyścigów motocyklowych - Bartek, z którym rywalizowałem w pucharze Honda CBR125R. Wtedy walczyliśmy przeciwko sobie. Za tydzień razem będziemy walczyć o jak najlepsze miejsce dla zespołu JMP Racing. Mam nadzieję, że wszystko ułoży się po naszej myśli.

Nowością w Team Cup 3 jest zmiana konfiguracji toru. O ile plan trasy pozostał bez zmian, o tyle kierunek jazdy będzie odwrotny do tego, z którym mamy tam do czynienia na co dzień. Dzisiaj odbyłem trening i powiem szczerze, że jestem pod wrażeniem nowej nitki. Tor jest teraz bardzo szybki, a uzyskanie dobrego rezultatu wymaga od zawodnika bardzo precyzyjnego prowadzenia karta. Okazuje się, że odwrócenie kierunku jazdy było pomysłem genialnym i z pewnością zapewni odpowiednią dawkę adrenaliny zawodnikom, a widzom wysoki poziom widowiskowości zawodów.

Teraz pozostaje tylko czekać na nadejście soboty. Trzymajcie kciuki za nas! Mam nadzieję, że uda się co najmniej powtórzyć wyczyn z Team Cup 2 :)

Pozdro

Maro

3 komentarze:

Followers / Obeserwatorzy