wtorek, 8 listopada 2011

JMP Racing + A.M.V. Racing Kart = Padova welcome to!

Już za 2 dni wraz z Olą i moim tatą wybieram się do Padwy w pierwszą służbową podróż. Chociaż moja firma JMP Racing działa już od 1. listopada 2011, to jednak ten wyjazd jest z punktu widzenia przedsiębiorstwa niezwykle istotny. Wszystko dlatego, że w najbiższy piątek mam podpisać umowę oficjalnie stwierdzającą, że JMP Racing jest oficjalnym dealerem koncernu A.M.V. Racing Kart na Polskę.

Jestem bardzo podekscytowany całą delegacją. AMV Racing Kart to bardzo dobra, choć jeszcze mało znana firma na polskim rynku kartingowym. Jest to zarazem przedsiębiorstwo o dużych aspiracjach biznesowych i sportowych, co pokazuje na każdym kroku, między innymi podjąwszy decyzję o wspieraniu zespołu wyścigowego JMP Racing począwszy od sezonu 2012. To dobrze, bo zespół i ja wyznajemy takie same wartości jak te, które są znakiem rozpoznawczym mojego włoskiego partnera biznesowego.

Teraz nie pozostaje już nic innego jak odliczanie do momentu wyjazdu. Wcześniej tylko raz miałem okazję być we Włoszech. Choć byłem tam zaledwie jeden dzień i nie za bardzo znam Italię, czuję niewytłumaczalną sympatię do tego kraju. Tym bardziej cieszy mnie, że mój biznes ukierunkowany jest na współpracę z korcernem z tego państwa.

Trzymajcie za nas kciuki! Po powrocie na pewno wrzucimy na fotobloga jakieś fotki ;)

Pozdrawiam


Marek Piechuła
JMP Racing

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki:) włochy są piękne, byłam raz i się "zakochałam", warto spędzić tam trochę więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu bawcie sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy