niedziela, 6 listopada 2011

Krem-maska Glicerini od Eveline

Cześć :) w końcu chwila westchnienia przed snem. Dzisiaj będzie recenzja. I cieszę się z każdym waszym komentarzem i wiadomością coraz bardziej, że chociaż trochę mogę pomóc :)

Naszym dzisiejszym bohaterem jest produkt bez którego ja nie wychodzę z domu. Krem do rąk Glicerini bio od Eveline. Zbliża się nieuchronnie zima, nasza skóra jest bardziej na suchość i podrażnienia, dlatego dbajmy o nią jak tylko jest to możliwe. Ja od zawsze starałam się mieć przy sobie krem, może to przez wybór szkoły?
...w liceum plastycznym ręce myje się częściej - po glinie. gipsie, ołówku, farbie.. etc :) I cieszę się, że nawyk mi został.

Co mówi producent o Glicerini, dla leniwców wkleje :) ... http://www.eveline.com.pl/product/id/1675.GLICERYNOWY_SUPERSKONCENTROWANY_KREM_%E2%80%93_MASKA_BIO_KOZIE_MLEKO_+_WITAMINA_E,_MAS%C5%81O_KARITE.html a to dla tych co chcą przeczytać na stronie lub o innych rodzajach, zapachach czy produktach :)

GLICERYNOWY SUPERSKONCENTROWANY KREM – MASKA DO RĄK I PAZNOKCI 5 w 1
BIO KOZIE MLEKO + WITAMINA E, MASŁO KARITE
• intensywnie nawilża
• głęboko odżywia 
• regeneruje
• rozjaśnia przebarwienia
• wzmacnia paznokcie
48h
doskonale wchłaniająca się formuła
NATURALNE SKŁADNIKI AKTYWNE 
GLICERYNOWY SUPERSKONCENTROWANY KREM – MASKA BIO KOZIE MLEKO + WITAMINA E, MASŁO KARITEGlicerynowy krem-maska do rąk kompleksowa ochrona 5w1 intensywnie nawilża, odżywia regeneruje dłonie i pomaga zachować ich młodzieńczy wygląd. Rozjaśnia przebarwienia oraz sprawia, że nawet bardzo zniszczone i przesuszone dłonie stają się niezwykle miękkie i satynowo gładkie. Wyjątkowa formuła doskonale chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Bogactwo składników o wielokierunkowym działaniu to komfort dla dłoni, które na długo pozostaną odżywione, zregenerowane i aksamitnie gładkie w dotyku. Dodatkowo krem wzmacnia paznokcie i pielęgnuje skórki wokół nich.
KOZIE MLEKO – zwiększa elastyczność i gładkość skóry, długotrwale nawilża i regeneruje.
WITAMINA E – „witamina młodości”, przywraca skórze dłoni młodzieńczy wygląd.
MASŁO KARITE – intensywnie nawilża i zmiękcza skórę dłoni.
GLICERYNA – utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia najgłębszych warstw skóry do 48h. 
KOLAGEN I ELASTYNA – uelastyczniają i zapobiegają utracie jędrności delikatnej skóry dłoni.
OLEJ Z KIEŁKÓW PSZENICY – niweluje suchość i szorstkość oraz zapobiega pękaniu naskórka.
D-PANTHENOL I ALANTOINA – działają łagodząco i kojąco.
Pierwszy kontakt z kremem bywa różny. Moja reakcja to raczej była ciekawość. A że mam go zawsze przy sobie smaruję się w autobusie, na uczelni, na zakupach etc, często też znajomi nastawiają mi swoje suche dłonie i obserwuje ich reakcje. Otóż jakby rzadka konsystencja kremu dziwi niektórych. No bo przecież, kto by pomyślał, że może wchłonąć naprawdę szybko?:) A co najlepsze, rzadkość naszego produktu daje dużą wydajność, no niewielka ilość wystarczy na dostarczenie ulgi dłonią. 
Nasz kremik ma zawartość koziego mleka, może dlatego tak słodko pachnie. Mnie ten zapach przypomina mleczko kokosowe i bardzo mi przypadło do gustu :) Wydaję mi się, że krem faktycznie wzmacnia paznokcie, bo z czasem zrobiły mi się mocniejsze także plus. Nawilża i nadaje witalności. 
Dziewczyny! I jeszcze cena! 4-5zł za 100ml. Dlatego polecam :) Niezbędnik w torebce. 


oto moje niezbędniki kosmetyczne, które mam zawsze przy sobie:

5 komentarzy:

  1. nie umiem znaleźć w drogeriach :( fajna recenzja:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam nawyku smarowania dłoni kremem, dopiero jak są już suche sięgam po co coś. Jutro nastawię ręce do Ciebie ;) Widzę, że używasz affinitone- dla mnie od dłuższego czasu nr 1 wśród podkładów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, mam ale częściej używam pudru w kamieniu z eveline :) ale kiedyś byłam od affinitone uzależniona :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie mam takiego nawyku, a kremu nigdzie nie mogę znaleźć ;( Fajnie, że u Ciebie się sprawdził.

    _
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem RE_WE_LA_CJA!! Wypróbowałam
    i polecammm jest świetny

    Świetna recenzja!

    kara88

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy