środa, 16 listopada 2011

SPA! Professional Kwiat Lotosu od Eveline

Dawno nie było recenzji. I na pewno chcecie wiedzieć coś o kolejnej nowości od Eveline :) Tym produktem jest Nawilżająco-ujędrniający balsam do skóry suchej/bardzo suchej, SPA! Professional Kwiat Lotosu. Otóż od pierwszego użycia zakochałam się w zapachu.. a co było dalej...  

Najpierw przeczytajcie co producent mówi:
"NAWILŻAJĄCO – UJĘDRNIAJĄCY BALSAM DLA SKÓRY SUCHEJ, BARDZO SUCHEJ
lekka formuła z kwasem hialuronowym
intensywnie nawilża
ujędrnia i wygładza skórę
poprawia elastyczność
modeluje sylwetkę
NAWILŻENIE TO SEKRET PIĘKNEJ SKÓRY
Nawilżająco-ujędrniający balsam sprawia, że skóra staje się maksymalnie wygładzona, ciało perfekcyjnie ujędrnione i wymodelowane. Doskonale nawilża, poprawia elastyczność skóry, niweluje szorstkość i łuszczenie, dzięki czemu przedłuża trwałość opalenizny. Aksamitna,
szybko wchłaniająca się formuła zapewnia skórze miękkość i satynową gładkość, a niezwykły zapach kwiatu lotosu orzeźwia i napełnia energią.
DLA SKÓRY SUCHEJ, BARDZO SUCHEJ
Wyciąg z kwiatu lotosu – o wyjątkowo silnym działaniu ujędrniającym. Redukuje tkankę tłuszczową oraz zapobiega jej ponownemu magazynowaniu.
Kwas hialuronowy – intensywnie nawilża skórę, przywracając jej jędrność i elastyczność.
Centella asiatica – naturalny składnik roślinny o niepowtarzalnym działaniu modelującym sylwetkę. Wzmacnia włókna kolagenu i elastyny, uodparnia skórę na rozciąganie oraz zapobiega powstawaniu rozstępów.
Kofeina – poprawia mikrokrążenie, sprawia, że skórka pomarańczowa ulega wyraźnej redukcji.
Witamina E – „witamina młodości”, odżywia suchą skórę oraz pobudza procesy regeneracji."



Dalej nie było niemiłego zaskoczenia. Produkt ma bardzo wygodne opakowanie, taki dozownik, dzięki któremu dawkujemy sobie odpowiednią ilość balsamu. Co więcej, nie musi być go wiele, dobrze się rozprowadza -jest wydajny. Jak wyżej wspomniałam - zapach obłędny! Świeży, taki delikatny, nie drażni i nie męczy. I długo, bardzo delikatnie zapach utrzymuje się na skórze. Konsystencje ma idealną, aksamitną i taką zostawia po sobie skórę. Zauważalne jest również lekkie ujędrnienie i niebywałą gładkość. Kolejnym plusem jest szybka chłonność. Staram się używać go po każdej kąpieli, jestem zadowolona. Muszę przyznać, że ma również działanie relaksujące :)
Jak widzicie na opakowaniu jest nawet naklejka 30% gratis, produkt jest dosyć spory, bo aż 500ml! A cena uff. 16zł :) Dlatego zdecydowanie polecam. 

Zachęcam również do zajrzenia do strony eveline.com.pl, gdyż te balsamy są w 5 zapachach i rodzajach, jeden już znamy, a ja przyznam się, że nie omieszkam spróbować innych :)



Pozdrawiam! I dziękuję za każdy odzew do moich i Marka wypocin hihi :)



__________________________________________
... a wy jaki sposób macie by umilić sobie pracę? :)





9 komentarzy:

  1. używałam! cudowny zapach!!!!!!

    polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś z Eveline mleczko do ciała z mocznikiem - było całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę,że ktoś tu lubi HARIBO. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. jak umilamy sobie prace ?
    myśląc o Tobie i czekając na Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gumisie :D

    Fajny blog , zapraszam do mnie ?! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje dziewczyny :) ja teraz uczę się testów, by zdać prawo jazdy, a mam tyle pracy na uczelnie, że muszę wszystko zgrać, żeby było dobrze:) i posty się opóźniają :(

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham żelki :D wszystkie :p
    co do balsamu- recenzja mnie zainteresowała i ponieważ kończy się mój z neutrogeny, kupię sobie ten :)

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy