piątek, 25 listopada 2011

SPA! Professional Soczyste Mango od Eveline

Cześć! Nawet nie wiecie jak brakowało mi przez ten czas blogowania. Niestety nie miałam kiedy się za to wziąć.. bo gdy wracam do domu już jest ciemno, zdjęcia nie wychodzą jak chce, ale dzisiaj mam na 15 zajęcia więc wykorzystuję każdą (po)ranną minutę :) ..no południową już - jak ten czas szybko płynie!
Dzisiaj będzie kolejna recenzja! Bo ja zakochuje się codziennie jakimś kosmetyku :)


W moim pokoju unosi się woń soczystego mango :) jakiś czas temu pisałam o maśle do ciała od Eveline - zniewalający cynamon (POST), w paczce od firmy dostałam również z tej serii mango. Najchętniej używałabym wszystko naraz :) Mówi się - jestem wzrokowcem.. słuchowcem.. kinestetykiem.. a ja chyba przyswajam węchem :-)))


Do tych kosmetyków chętnie zagląda część żeńska mojej rodziny, me siostry, czy mama przychodzą i zawsze chętnie zagadując - podkradają :) Masło SPA zapisało się na stałe w mojej półce z kosmetykami. Bo podoba mi się w nim wszystko.


Co mówi producent przeczytamy pod adresem: http://www.eveline.com.pl/product/id/1646.SPA_PROFESSIONAL_MAS%C5%81O_DO_CIA%C5%81A_-_SOCZYSTE_MANGO_.html
i tu:
"Luksusowe masło do ciała o smakowitym, zniewalającym zapachu soczystego mango napełnia energią i orzeźwia skórę. Pobudza zmysły i intensywnie pielęgnuje ciało. To owocowy raj dla ciała i rozkosz dla zmysłów. Aksamitna, szybko wchłaniająca się formuła zapewnia skórze miękkość i satynową gładkość. Idealnie wygładza skórę, niweluje szorstkość i łuszczenie. Ujędrnia i doskonale nawilża.
ZMYSŁOWE SPA W DOMU!
• WYCIĄG Z MANGO – naturalne źródło witamin C i E, doskonale nawilża, przywraca skórze elastyczność i młodzieńczy wygląd.
• MASŁO SHEA – odżywia i głęboko regeneruje, uzupełnia cenne lipidy naskórka, przeciwdziałając wysuszeniu i utracie wody.
• OLEJ KOKOSOWY – bogate źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych o silnych właściwościach regenerujących, nawilżających i wygładzających.
• KWAS HIALURONOWY – silnie nawilża i intensywnie wygładza, nadając skórze miękkość i jedwabistą gładkość.
• WITAMINA E – „witamina młodości”, silny przeciwutleniacz, zapewnia ochronę przed szkodliwymi czynnikami środowiska."

Moje Drogie, tak jak wcześniej pisałam. Opakowanie - dobre do wykorzystania najmniejszej resztki kremu. I raczej zwykłe, białe bez ceregieli. Zapach zachwyca, tak jak chyba każdy produkt tej firmy. A przede wszystkim trzyma się. Myślę, że dobry byłby na lato, bo jest tak delikatny (na zimę ten pierniczkowy cyanmon:)). Konsystencja jak najbardziej mi odpowiada, dobrze wchłania, jest aksamitna. Masło nie jest tłuste i nie pozostawia uczucia lepkiej skóry. Widziałam, że masełka te dostępne są w drogeriach Natura i cena to jedyne (+) ok. 11/15zł za 200ml :) 
I kosmetyk stanowczo polecam dziewczynom co lubią słodko, pudrowo pachnieć :)

 



 i to co lubię najbardziej -  apetyczne zapaszki, które chce się aż zjeść :)
___________________________________

Wczoraj zakończyła się 12. runda Ligi X-Night na torze Adrenalina w Sosnowcu. Dla mnie była to zaledwie druga wizyta na tym torze, a celem był awans do finału, gdzie startuje czołowa ósemka zawodników.

Swoją dobrą jazdą wywalczyłem czwarte miejsce. Mówi się, że czwarte miejsce jest najgorsze dla sportowca, ale zajmując je w stawce 38 zawodników ciężko być niezadowolonym. Statuetka stoi teraz w pokoju :)

Dziękuję wszystkim znajomym, którzy kibicowali mi na torze, gdy ja przejeżdżałem kolejne okrążenia w walce o jak najlepszy czas pojedynczego kółka. Gratuluję także Krzyśkowi, który z eliminacji na eliminacje jeździ coraz lepiej i osiąga coraz lepsze wyniki.

FORZA JMP!!!

Pozdrawiam

Marek Piechuła
JMP Racing
zapraszamy do fanpaga JMP RACING : POLUB :)

_______________________
Mam nadzieje, że uda mi się w weekend zrobić coś z części fashion :)
Miłego dnia dziewczyny!:)

Ola :)


4 komentarze:

  1. W końcu post:) Gratuluję Markowi! A masełko już mam ochotę nabyć sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe masełko :) Ja myślę nad kupnem tego o zapachu cynamonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam:) pierniczkowe szaleństwo zaczyna się! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierniczki juz upiekłam teraz czekam na świeta :) z cynamonem na skórze :)
    dzięki Twojej recenzji skusiłam sie na ta przyjemnosc
    :)

    Kala

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy