poniedziałek, 28 listopada 2011

SPA! Professional Zmysłowa Oliwka od Eveline

Znowu coś z dziedziny kosmetyków, znowu coś ze SPA na wieczór :) Kolejne masełko do ciała jakie dostałam z firmy Eveline :) To masełko jest troszkę inne niż pozostałe zaprezentowane już na blogu. Zapraszam do mojej recenzji :)


Producent o produkcie:
"Luksusowe masło do ciała o cudownym, ciepłym zapachu odpręża i regeneruje skórę. Koi zmysły i intensywnie pielęgnuje ciało, otulając je relaksującym zapachem. Aksamitna, szybko wchłaniająca się formuła to doskonały relaks dla ciała i rozkosz dla zmysłów. Idealnie wygładza skórę, niweluje szorstkość i łuszczenie. Przywraca miękkość i satynową gładkość, zapewniając głębokie nawilżenie i długotrwałą regenerację.
ZMYSŁOWE SPA W DOMU!
• OLIWA Z OLIWEK – działa łagodząco, nawilżająco i wygładzająco oraz sprawia, że skóra staje się wyjątkowo miękka i jedwabista.
• WYCIĄG Z LIŚCI OLIWNYCH – ujędrnia, wzmacnia i uelastycznia skórę, chroniąc ją przed starzeniem.
• MASŁO SHEA – odżywia i głęboko regeneruje, uzupełnia cenne lipidy naskórka, przeciwdziałając wysuszeniu i utracie wody.
• KWAS HIALURONOWY – silnie nawilża i intensywnie wygładza, nadając skórze elastyczność i gładkość.
• WITAMINA E – „witamina młodości”, silny przeciwutleniacz, zapewnia ochronę przed szkodliwymi czynnikami środowiska."

Moje Drogie muszę przyznać, że oliwka to najmniej lubiany owoc przeze mnie w kosmetykach (owoc jadalny uwielbiam). Zawsze jak się spotykałam z tymi "zielonymi" kosmetykami były one ciężkie, intensywnie pachniały, kojarzył mi się z babcinym zapachem. Jednak to masełko jest delikatniejsze niż dwa pozostałe przedstawione już na blogu jakiś czas temu. Pachnie delikatnie, nie jest tak intensywne, a działanie ma podobne. Formuła jest lekka, konsystencja aksamitna. Równie nawilża. Seria Professional SPA - Masło do Ciała - oferuje nam zatem rozwiązanie na każdy gust. Oliwkowa rozkosz jest dla ożywienia skóry, nawilża i daje nam uczucie świeżości. Cena jak w pozostałych dwóch czyli ok.11/15zl/200ml.
Podsumowując masła do ciała SPA!
  • Intensywny słodki Cynamon, wręcz jak ciasteczko piernikowe (RECENZJA)
  • Mango soczyste, owocowa świeżość (RECENZJA)
  • Oliwka - łagodna i delikatna


 na zdjęciach moja siostra testuje :)



4 komentarze:

  1. wygląda super :))
    polubiłam na fanpage'u :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęca bardzo:) dziś próbowałam dorwać ten balsam z Eveline ale oczywiście nie było :( muszę chyba się wybrać do większego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE DŁUGIE PAZNOKCIE.... :O

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe :) ja bym się na takie nie zdecydowała, ale jak siostra siedzi za biurkiem i stuka w klawiaturkę widać nie przeszkadza :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy