wtorek, 27 grudnia 2011

...aby kobiety czuły się piękne każdego dnia - DOVE!

      
           

Cześć kochani! Już po świętach. Myślałam, że to koniec prezentów, a dzisiaj jeszcze w piżamie odebrałam przesyłkę od LAMODE.INFO. Bardzo fajna niespodzianka składała się z zestawu kosmetyków firmy Dove.





Zapewne każda z Was słyszała o tej firmie, gdyż jest to jedna z przodujących firm na polskim rynku, łatwo dostępna i ciesząca się urozmaiconym i dobrej jakości asortymentem. Na święta Dove 
przygotowuje dla nas różnego rodzaju zestawy, jakie? Odpowiedz jest prosta: piękne, niepowtarzalne, trafiające w potrzeby obdarowanego i wywołujące uśmiech na jego twarzy. :) W zestawach znajdziemy szeroki wybór produktów: balsamy do ciała, kremy do rąk, żele pod prysznic, antyperspiranty oraz szampony i odżywki do włosów zostały połączone tak, by bez trudu dobrać kosmetyki właściwe dla mamy, babci, cioci czy przyjaciółki. Dove jest prawdziwym ekspertem do nawilżania suchej skóry. A jak wiadomo skóra może powiedzieć prawdę o nas samych, dlatego starajmy się ją odżywiać i dostarczać jej tego co potrzebuje. 

Mnie się trafił zestaw Silk Collection, Deep Care Complex z trzema kosmetykami: Dove Silk Glow odzywczy żel pod prysznic /250ml, Dove Silk Nourishment balsam do ciała /250ml, Dove Silk Dry antyperspirant w aerozolu /150ml. Nie są mi te kosmetyki obce, dlatego wkrótce możecie spodziewać się recenzji.  





i moje kosmetyki Dove :) Wspaniała rodzinka :)

dziękuję bardzo firmie:
Lamode.info

1 komentarz:

  1. ja podobny zestaw dostałam od mikołaja i jestem z niego zadowolona:) uważam że dove jest niezawodne kiedy nie wie sie co kupic, lubie twojego bloga i motywuje mnie do stworzenia swojego:*

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy