środa, 28 grudnia 2011

Mr. Racing in fashion world

Cześć. Jak wiecie Marek zajmuje się częścią "racing". Jednak.. co Wy na męską stylizację Marka? Jesteście gotowi?
Pierwsza odpowiedz do części "fashion" fanatyka wyścigowego - współautora :) ... Jak się spodoba to i o więcej się pokusimy :) Mam nadzieje, że tak właśnie będzie. 

Marek ma na sobie koszulę w stylu harcerskim w oliwkowym kolorze khaki (dostał ją ode mnie na święta), firma h&m ceny zdradzić nie mogę :) Zarzucony gruby, zimowy sweterek. Ma również na sobie ciemne jeansy. Jest prosto, wygodnie, myślę, że jak na pierwszy raz outfit udany :)






8 komentarzy:

  1. super koszula:) i fajnie wygląda z tym "przewieszonym" swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wy jestescie fajna parą:) brakowało mi takiej stylizacji, ja czekam na wiecej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny facet :) no no ja tez czekam na wiecej!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. no no przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAaaaa dziekuję! Życze zdrówką, a Twój chłopak dostał od Ciebie piekną koszulę!

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy