niedziela, 11 grudnia 2011

pink_future


No to wróciłam z kiermaszu adwentowego, winko grzane obowiązkowo grzało moje dlonie. :) 
Zdjęcia dzisiejsze są wynikiem eksperymentów makijażowych :) Tunikę którą mam na sobie, siostra kupiła na allegro (ok70zł, dorothy perkins), jednak ani Ona, ani ja ani razu jej nie ubrałyśmy, gdyż czasem wydawała się zbyt infantylna, nie pasująca, nie taka i owaka.
Dzisiejsze zdjęcia są z poświatą różu - mam nadzieje, że wszystko w niedalekiej przyszłości takie będzie, bo jak na razie nic mi nie wychodzi i wszystko się sypie. Nie wiem czy tak miałyście kiedyś? (dokładnie to: http://demotywatory.pl/3591132/Sa-dni)






Kolekcja misiów - BOYDS COLLECTION
Kto ma takiego? :)

zdj. anet:*

6 komentarzy:

  1. to przynieś jeszcze dla mnie grzane wino:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne misieee! róż Ci nie bardzo pasuje ale zdjęcia są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. więcej uśmiechu i zamknij buzię, bo Ci mucha wleci ;) zdjęcia super. Nigdy się nie chwaliłaś tą kolekcją misiów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, no dzięki :) chociaż cierpię na "szczękościsk" :( o czym zawsze mnie mój dentysta informuje :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kolor tej szminki *__*
    Wszędzie takiego szukałam !
    Świetny blog ! Pozdrawiam z:







    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy