wtorek, 13 grudnia 2011

Prezent od LAMODE.INFO

Witajcie :) Wczoraj był post o kosmetykach, a dzisiaj cudownym akcentem dnia pachnącym truskawkami, malinami, poziomkami był prezent świąteczny od firmy LAMODE.INFO.
Także do moich kosmetyków doszedł krem pod prysznic i mleczko do ciała z serii Lait Corps - SEPHORA. Jak zdążyłyście zauważyć, uwielbiam kosmetyki szczególnie te pachnące, że aż chce się zjeść. Do nich należą właśnie te dwa CUDA! Dziękuję!


Korzystając z okazji, chciałabym was zaprosić do konkursu organizowanym własnie przez tą firmę LAMODE.INFO. Do wygrania jest komplet bielizny od Atlantic. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie "Najpiękniejszy prezent jaki dostałam/em na Święta to….." zgłoszenia przyjmowane są pod adresem: promocja@lamode.info. 
Ja już wzięłam w nim udział :) Polecam i życzę powodzenia!

Konkurs trwa do 18 grudnia, a więcej informacji znajdziecie tu: KONKURS LAMODE.INFO

3 komentarze:

  1. uwielbiam teeeeen kosmetyk! a w konkursie napewno wezme udział!

    aga

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :). w lublinie np. nie widziałam tych czapek; dopiero zaopatrzyłam się w nią w Warszawie.
    super kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy