środa, 21 grudnia 2011

Snow is falling..


Witajcie :) Przepraszam za zastój na blogu. Wpadłam tu razem z Markiem, by życzyć Wam wszystkiego najlepszego w te święta oraz w 2012 roku. I niech pod choinką znajdzie się wszystko to o czym marzycie! :)

Ja już większość prezentów zrobiłam, a Wy? Została mi tylko sistra - Aneta. Dlatego zaraz jadę do marketu z Markiem, który z kolei szykuje dla mnie niespodziankę świąteczną. Spadł u nas śnieg. Ruch jest bardzo utrudniony, ślisko na drogach, autobusy się spóźniają, korki na drogach.. a ja mam jutro egzamin na prawo jazdy. Mam nadzieję, że dostane od szczęścia prezent.. 

Wczoraj stroiłam choinkę. Oczywiście mamy cząsteczkę lasu w naszym domku. :)


I jeszcze sówki słodkie :)





2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia na egzaminie!
    Choinka bardzo ładna. :)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. wesołychhhh Oluś :)

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy