sobota, 28 stycznia 2012

miszz_fash


aaaaaaaa. jestem. z czymś całkiem innym, taką mieszaniną, ale lubię to, lubię eksperymentować. Moje drogie, nie wiem jak Wam się spodoba ta stylizacja, ale jest ona zupełnym miksem, mam czapeczkę, która jest moją ulubioną czapeczką, jest to DIY mojej mamy, mam koszulę która była spisana na straty, gdzieś na dnie szafy i worka z farbkami i moje ukochane czarne botki, a i zapomniałam, rękawiczki które dostałam od mamy - po sam łokieć :) ...czasem trzeba odpocząć od sesji i zrobić coś fajnego :) jak Wam sie podoba?

XO, Ola





koszula sh
spódniczka sh
rajstopy noname
czapka DIY
rękawiczki noname



fot. Aneta Chmielewska

5 komentarzy:

  1. bez rękawiczek jak dla mnie lepiej by było, ale i tak mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ganialna jestes!

    OdpowiedzUsuń
  3. you're so pretty:))

    http://ana.ciorici.com

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy