niedziela, 8 stycznia 2012

News :)

Cześć! To teraz nowości jakie w mojej szafie się pojawiły :) Nie jest ich sporo, ale dla mnie już niektóre są sentymentalne i też w niektórych już jestem zakochana (a mam to np. dopiero 2 dni).

To zaczynamy :)

Mnie bardzo spodobała się ta kopertówka. Jest dosyć duża, formatu a4. Piękny ornament, piękny pasek dodatkowo zdobiona nitami. Decyzja o jej zakupie była szybka. 
TK Maxx/84.99zł


Następna torebka, wczorajszy zakup, fajny kuferek. 
TK Maxx/143zł


Kolejna torebka moja ulubiona, bo dostałam ją od Marka.
H&M/79zl

Bluzeczka. Naprawdę fajnie wygląda jak się ją ubierze, pewnie jeszcze się tu znajdzie :)
Mango/59zł

Butkiiii w których się zakochałam :) Są z zamszu dlatego zdjęcie wyszło fatalnie. Razem z Markiem szukaliśmy prezentu dla Jego Mamy. I na tym stanęło. 
F&F/109zł


Kolejna sentymentalna. Od rodziców.
To moja druga czerwona sukienka w szafie (pierwsza możecie zobaczyć TU na sesji). Bardzo dobrze czuję się w tym kolorze. Ta sukienka jest bardzo elegancka, zakończona jak widzicie pięknym "tulipanem".
Pretty Girl/99zł

7 komentarzy:

  1. swietne torebki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka pierwsza- jestem ciekawa jak wygląda na żywo. Róż z kokardą- słodkie. Mówisz, że nie dużo. Wg. mnie sporo i pieniążków też chyba trochę poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jeśli patrzeć na ramy czasowe to w przeciągu miesiąca nabyłam tego :) .. a i też prezenty więc portfel zniósł to dzielnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy :) W moim stylu:)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne nowości Twoją szafę wzbogacily!
    Torebki i ta sukienka hmmmm
    czyzby znowu Lady in Red? :)


    stała podglądywaczka Agata

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy