środa, 25 stycznia 2012

projekt - problem

Cześć! Wracam do Was z zupełnie czymś innym, ale chyba od tego są blogi, by było różnorodnie :) Dzisiaj miałam zaliczenie z projektowania wystaw.. do którego musiałam stworzyć model. Nie jest on idealny, bo robiony (przyznam się:)) dzień przed, ale się starałam.. są to zdjęcia świeżo po zrobieniu modelu stąd też widać klei etc. Wybaczcie za jakość zdjęć.. ale ja tylko żyję nocami.

Mam nadzieje, że się Wam spodoba i zrozumiecie dlaczego jestem tu tak rzadko ... ale już niedługo :)

XO, Ola


o co chodzi:
Codziennie przemierzamy ulice naszych miast. Mijamy setki ludzi, a każdy z nich mknie gdzieś przed siebie pogrążony we własnych myślach. Tym człowiekiem także jesteś Ty sam... gdzieś słychać wołanie o pomoc, w innym miejscu biedny prosi Cię o jałmużnę, gdzie indziej mąż bije żonę... a ludzie wciąż idą przed siebie... nie widząc. Czy naprawdę nie widzą? Nie słyszą? A może tylko starają się zagłuszyć wyrzuty sumienia oskarżającego ich o obojętność, tłumacząc się pośpiechem i chronicznym brakiem czasu? Zatrzymaj się na chwilę i spójrz na to, czego zazwyczaj nie widzisz, albo na to, czego tak naprawdę nie chcesz widzieć. Zrzuć z siebie szaty obojętności, egoizmu i przyjrzyj się prawdziwemu obliczu współczesnego świata - tak dalekiego od słodkiej wizji raju, świata pełnego bólu i cierpienia. Zobacz, jak bardzo potrafi ranić nasza obojętność...










1 komentarz:

  1. kobieto, ale ty masz świetne pomysły!!!

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy