wtorek, 17 stycznia 2012

recenzja DOVE SILK



Cześć! Jutro kolokwium, a ja dobieram się do notatek.. widać z jakim skutkiem, ale miałam wielką ochotę na recenzje. Jakiś czas temu pokazywałam Wam zestaw DOVE jaki dostałam od firmy LAMODE.info

Czas na recenzje :) Dove używam odkąd pamiętam. Uwielbiam ich serie szamponów i odżywek. Głównie za dużą ilość silku, po umyciu włosy się nie plączą, a rozczesywanie ich jest dużo łatwiejsze. 
Od lamode.info dostałam komplet składający się z: Dove Silk Glow odżywczy żel pod prysznic /250ml, Dove Silk Nourishment balsam do ciała /250ml, Dove Silk Dry antyperspirant w aerozolu /150ml.


Zacznijmy od żelu pod prysznic (Dove Silk Glow odżywczy żel pod prysznic /250ml). Kremowa konsystencja, jakby z maleńkimi pęcherzykami powietrza. Bardzo wydajny, gęsty, żel bardzo dobrze się pieni. Zapach jest intensywny, ale bardzo przyjemny . Utrzymuje się na skórze i pozostawia ją miękką i nawilżoną przez długi czas. Godny polecenia i zapewne świetnie znany wielu z Was :) Cena w sklepach waha się między 9-12 zł.



Kolejnym produktem jest balsam do ciała (Dove Silk Nourishment balsam do ciała /250ml). Kremowy,  jedwabisty, balsam nie jest mi obcy. Delikatnie rozświetla skórę dzięki maleńkim drobinkom zawartym w balsamie. Nawilża, szybko wchłania, ale przez jakąś chwilę lepi się troszeczkę, nie zostawia tłustej warstwy. Skóra ma lepszy koloryt po użyciu. Zapach jest delikatny. Średnio wydajny. Cena to (sprawdzone w internecie) ok 10-13zł. Cena standardowa więc można tyle dać, a ja bardzo polecam tym co jeszcze nie próbowali i tym co próbowali również :))



Ostatni produkt to dezodorant, antyperspirant (Dove Silk Dry antyperspirant w aerozolu /150ml). Rzadko używam dezodorantów w aerozolu. Przekonałam się do kulek i sztyftów i to moje nr 1, ale ciesze się ze miałam okazję przypomnieć sobie jak to jest używać dezodorant. :) Sprawdziłam, że nie zostawia śladów na ubraniach, nie wysusza skóry (jest bez alkoholu), zapach bardzo przyjemny, delikatny. Wydajność nie jest bardzo mocna, ale również sprawdza się w stresujących sytuacjach. Trochę się go obawiałam, że może przyczynić się do powstania przykrego zapachu, ale nic z tych rzeczy. Polecam jednak osobom które mają mało stresu na co dzień - mam nadzieje, że to każda z Was! :) Cena to ok 10zł.


Zapraszam również zdolne wizażystki na konkurs: KONKURS
Do wygrania kosmetyki od MAC
XO





4 komentarze:

  1. zrob cos porzadnego a nie testujesz takie tandetne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Re: Z tego co wiem Olka testuje te kosmetyki, bo je dostała gratis od firmy LAMODE, ten fakt ją zobowiązuje do ich przetestowania oraz do wystawienia recenzji.
    Przykro jak ktoś nie docenia jej pracy... albo nie wiem na czym polegają blogi tego typu :D
    Druga sprawa kosmetyki Dove są świetne, wydajne oraz tanie i mogę się założyć, że wystąpiły już nie raz w wielu gospodarstwach domowych... nawet w głupiej postaci mydła do rąk.

    Pozdrawiam
    stała czytelniczka Bloga Olki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. robi to co przynosi mi przyjemność:).. chociaż jest to jak na razie minimum spowodowane natłokiem obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. projekty robią się... :) a blog, jeśli jest co pokazać to też działa

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy