czwartek, 12 stycznia 2012

win_tired

Witajcie, przepraszam, że częstotliwość dodawania postów na bloga jest tak niska. Niestety sesja daje mi się we znaki. Codziennie siedzę przed laptopem i tworzę projekty z prędkością żółwia.. dlatego też pracuję dniami i nocami. Wczoraj miałam miłą niespodziankę, gdyż całkiem przypadkiem wzięłam udział w konkursie FASHION zorganizowanego przez sklep internetowy RAWELA Urszula Szanciło oraz Irydos Atelier. Zupełnie się nie spodziewałam że mogę coś wygrać.. był to zwykły test fashion :)

Wygrałam pasek skórzany była to III nagroda :) Uważam, że bardzo ciekawy ten pasek :) nigdy jeszcze nie widziałam takiego "rozwiązania zapięcia".




2 komentarze:

  1. Wiesz co Ola, Ty to masz szczęście :P Mi jeszcze nie udało się nic wygrać:( a tyle sobie nadziei zawsze narobię ;p A pasek nietypowy, ale ciekawy i bardzo prosty

    OdpowiedzUsuń
  2. próbuj szczęścia :* ! Bez tego.. nie wygrasz nigdy :)

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy