poniedziałek, 6 lutego 2012

co-nieco



Hej :) dzisiaj miałam turne po second handach, tak przy okazji :) ...ale chyba nie miałam dnia, albo nic naprawdę nie było :) Więc pokazuje Wam ostatni mój zakup, nie jest to coś wow, ale coś z działu simple. Czarna sukienka, która powinna się znaleźć w szafie każdej z nas.. a u mnie znajdziemy ich mnóstwo. Ta ujęła mnie złotymi wstawkami :) Obecnie szukam jakiejś kreacji na zabawę rodziców, która zbliża się wielkimi krokami :)..  A teraz czas się wziąć znowu do pracy.. ech. Za tydzień ferie :)

Dostałam ostatnio miłą paczkę od LAMODE.INFO, a w niej:
- emalia magnetyczna, delia - bardzo fajna, już wypróbowałam na sobie, cioci i mamie Marka, także szykuje się dosyć fajna recenzja
- jedwab do ciała, brązujący, delia - na efekty trzeba poczekać :)
- szampon koloryzujący, srebrzysty blond, cudów nie oczekuję, ale jestem ciekawa co wyjdzie, może tak za tydzień wypróbuję :) ..

XO, Ola


6 komentarzy:

  1. Swietna sukienka!! złote wstawki sprawiają, że nie jest typowo klasyczna, przez co przyda się również w mniej oficjalnych sytuacjach :) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie, schludnie i dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi darling! I really love your style and really love your cute bracelet. I follow you. Follow me back? A big kiss :)

    www.aunusualstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your dress with the golden details!

    We folow you love

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNA STYLIZACJA!!!
    ZAPRASZAM!!!

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy