środa, 8 lutego 2012

Emalia magnetyczna, Delia magnetic - recenzja

Cześć Kochane :) Która z Was chociaż raz tuż przed wyjściem spojrzała na swoje paznokcie i pomyślała: cholera! gdzie jest zmywacz!? Odpryski, schodzący lakier czy odgniecenie..ech.
A która z Was chciałaby mieć ładne, zadbane paznokcie, nawet ze wzorkiem w 5min? :) Chyba każda... :) I oto przyszło rozwiązanie i dla tych co nie są ekspertami od manikiur. Emalia magnetyczna Delia! 
Jest to lakier który zawiera w sobie cząsteczki magnetyczne, za pomocą magnesu można stworzyć wzorek.


Co najlepsze: jest to bardzo proste! Wystarczy jedna warstwa lakieru i przykładamy magnes. Przytrzymujemy 10-15sekund i mamy! Im bliżej przyłożymy magnes tym wyraźniejszy otrzymamy wzór. Myślę, że będzie a nawet już jest to hit jak z lakierami pękającymi. Jednak ten uważam za lepszy gdyż nie trzeba tworzyć jednej warstwy i czekać, aż wyschnie i nakładać drugą, by uzyskać efekt. Jedyne co trzeba bezpośrednio po pomalowaniu przyłożyć do magnetyzera, nie czekać aż wyschnie emalia. Więc nie malujemy wszystkich paznokci i później przykładamy po kolei do każdego magnes, trzeba to zrobić od razu. 
Emalia od Delii jest bardzo trwała, u mnie na paznokciach utrzymywała się bez odprysku przez 4 dni, także dosyć długo. Schnięcie następuje w ciągu 3minut, więc jest to również plus tej emalii. 
Także koniec z męczeniem się by stworzyć jakikolwiek wzorek! 

Słyszałam, że jest firma która produkuje różne magnesy które tworzą inne wzorki, także poczekajmy gdyż rynek się dopiero rozkręca :)

Kosz takiego lakieru to 16-17zł :)

zapraszam na: http://www.delia.pl/produkty/show/EmaliaDeliaMagnetic
 




Wybaczcie, że moje paznokcie pozostawiają wiele do życzenia, nie są reprezentatywne, ale nie jestem zwolenniczką tipsów, żeli i mega długich płytek, mam nadzieje, że nie przeszkadza to w niczym :)
Mój kolor to nr 05 :) Mam ochotę by wypróbować inne. 

A tu nowe legginsy , za całe 5zł w H&M :)

11 komentarzy:

  1. Lakier robi wrażenie. Jestem ciekawa czy widać jak drobinki przesuwają się. Ale musisz mieć przyłożony magnes więc trudno podglądać :)
    Co do leginsów, będę szczera- nie dla mnie :P Ale chyba nie obrazisz się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można tylko z boku kukać i widać, ze już po 3sek. tworzy się wzór :) Nie nie obrażę się, bo mnie się bardzo podobają :D za 5zł.. aaaaaa inlove! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paznokcie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hm...nawet ciekawie to wygląda:) coś musi być w tym lakierze co współgra z magnesem czy na zwykłych lakierach tez wychodzi takie czary-mary?

    OdpowiedzUsuń
  5. love ur blog:)
    follow each other cutie?
    <3


    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. djm, hehe raczej nie, nie próbowałam, ale z tego co wiem w tej emalii znajdują się maleńkie drobinki które przyciąga magnes, muszę spróbować normalnym magnesem - podobno fajny widok :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marze_Ń_a z hlb'y pisze... :)

    Mam Ziołową płukankę do włosów - srebrna. Tzn fioletowa w butelce ;p. 2 butelki.
    Z Celii one są. Jak juz zrobisz platyne to Ci mogę dać. Jak nie zrobisz to tez mogę ;p. Wlasciwie to od jakiegos czasu chcialam ja Ani przekazac dla Ciebie ale zapominaaaalam ciągle ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Marze_Ń_akuuu :)
    A ja już swój kolor mam/:p wiec nie wiem czy płukanka coś da, ale naszło mnie na srebrny po tym jak dostałam szampon koloryzujący srebrny blond, ale myślałam tylko o jakimś fragmencie włosów czy końcówkach :) (może wtedy;d) .. i dziiiięęekujęę, że o mnie myślisz czasem:*

    OdpowiedzUsuń
  9. marzenia pisze...

    Pisze na opakowaniu, ze - cytuję: wydobywa głębie z koloru blond, a włosom siwym zapewnia platynowy odcień (...) dodatkowo dzięki zawartości wyciągu z aż 7 ziół płukanka poprawia kondycję włosów - stają się lśniące, miękkie, dobrze się rozczesują....i w ogole zycie staje się lepsze ;-P.

    Moim już zadnych 7ziół nie pomoze. Chlip. Z drugiej strony Twoje włosy są przesuperrr i wcale pomocy nie potrzebują więc...no nie wiem ;P


    P.S. No czasem myślęęę... :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wow:)


    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzeńń, ja jestem chętna ale już nie zapominaj, kiedy przyjedziesz?! :D ... jeszcze uwierzę, że moje włosy są przesuper :D ogólnie przyda się dawka ziół :) już je myję szamponem RADICAL farmona, pewnie się orientujesz co to:) i dalej potrzebują czegoś.. może fryzjera i nożyczek?

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy