czwartek, 22 marca 2012

JMP Racing in the making

Hej!

Dawno nie było mnie na blogu w charakterze osoby dzielącej się swoimi spostrzeżeniami, czy też pewnego rodzaju nowinkami. Zazwyczaj wpadałem tu zobaczyć nowe outfity przygotowywane przez Olę i na tym moja aktywność się kończyła. Ale dość już tego! Maro obudził się z zimowego snu.

Nie będę pisał o polityce, o podwyższaniu wieku emerytalnego. Nie będę pisał o samobójstwie terrorysty z Francji. Nie będę w końcu rozwodził się nad Kasią Tusk i nad tym, czy ma talent do blogowania, czy też po prostu sławne nazwisko. Dlaczego? Bo najzwyczajniej w świecie mnie to nie interesuje.

Mam zamiar zająć się swoją tematyką i powiedzieć wam co nie co na temat tego, co słychać w obozie JMP Racing.





Otóż, wczoraj dotarł do nas w końcu transport z Peraga di Vigonza, zawierający podwozie do mojego gokarta wraz z niezbędnymi akcesoriami. Tym samym cały team otrzymał sygnał do rozpoczęcia pracy, która każdego dnia pochłania znaczne ilości czasu. Tak, tak - można powiedzieć, że zanim zaczniemy właściwy sezon, toczymy wyścig z czasem, by zdążyć z zapięciem wszystkiego na ostatni guzik. Jak na razie wszystko idzie zgodnie z planem i mam nadzieję, że gdy nadejdzie czas, to będziemy gotowi na to, by walczyć o najlepsze miejsca.

Póki co, wrzucam parę fotek Bestkarta F02 Diablo, którym ścigać się będę w Pucharze ROKa. Napędzany będzie silnikiem Vortex ROK, a obuty w gumy marki Bridgestone. Muszę się także pochwalić, iż udało nam się zyskać nowego sponsora, którym jest polski importer holenderskiego producenta odzieży kartingowej ARROXX - firma Poznań Indoor Karting sp. z o.o. W stronę tej firmy kieruję podziękowania za ufundowanie kompletu odzieży kartingowej wraz z ochraniaczami. Być może niedługo na blogu pojawi się racingowy outfit? Ciekawe co na to Ola ;-)

Marek
ps. zapraszam do fan pagu JMP Racing FACEBOOK :) trzymajcie kciuki, śledźcie nasze poczynania i bądźcie z nami!





2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki caly czas :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z miłą chęcią sama zrobię ten Twój outfit , chociaż nie ukrywam wolałabym jakąś fajną koszulę zamiast kombinezonu :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy