piątek, 16 marca 2012

lace_



Co nowego? :)) Słońce! Chyba już na dobre mamy wiosnę. Outfit na dzisiaj.. co najfajniejsze wyszłam na chwile z domu w samej koszuli i nie było mi wcale zimno :) Ja chcę na zakuuuupyyy! Koszulę jaka mam na sobie kupiłam ponad 2 lata temu na allegro. Firmy Japan Style - której niestety nie polecam. Jednak ta koszula nie jest najgorsza, uff.
W notce również rzeczy od firm które przesłały mi swoje próbki i produkty, dziękuję! Cudowne uczucie gdy po ciężkim dniu wraca się do domu, a tam paczuszki :)





 

5 komentarzy:

  1. Koszula urocza - uwielbiam koronkowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie bomba! jakiej to marki ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie sh, a firma TALLY WEiJL :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznaaa ta koszula!
    + nie ogarniam Ola jaka jesteś piękna :333

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy