niedziela, 29 kwietnia 2012

Carmel day



Hej :) W dzisiejszy upalny dzień mam dla Was propozycję outfitu na letni spacer :)  Składa się z camelowych spodenek z wysokim stanem, zwiewnej mgiełki w kolorze brzoskwiniowym i wygodnych butów. Wszystko tworzy elegancką jak na spacer całość, a co najważniejsze jest wygodnie. Mam nadzieję, że się spodoba.

xOla

aaaa dzisiejszy post jest 150ty na blogu ;o już?!

jak Ola patrzy na szwagra....

zdj. Anna Chmielewska, stylizacja. Anna Chmielewska
bluzka - feminella/sh
spodenki noname
bransoletki neon front-rows.com
bransoletka plecionka allegro
torebka sh




10 komentarzy:

  1. świetna bluzka i rewelacyjne szorty!!! bardzo mi sie podoba - idealnie na takie upalne dni jak mamy dziś :)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo zwiewna i lekka :) a bluzeczka jest moim wielkim faworytem :) mam obecnie podobną w odcieniu cytrynki ale Twój odcień też mnie znacząco uwiódł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie spodenki z wysokim stanem - wygodne, a zarazem pasujące do bardziej eleganckich zestawów :)
    ślicznie wyglądasz i piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. JEJU ŚLICZNIE, TAK DELIKATNIE I PUDROWO!!!

    ZAPRASZAM!

    OBSERWUJEMY?

    OdpowiedzUsuń
  5. I like the post!

    kiss

    http://alazne-apieceofme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. i love that bag :)

    xx

    http://anchorhelm.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy