niedziela, 13 maja 2012

Mały shopping..


źródło: https://www.facebook.com/Mohito.Fashion

Hej kochani :) Wybrałam się dzisiaj na szybkie zakupy, bo musiałam w końcu odetchnąć od komputera.. projektów i ku mojemu zdziwieniu otworzyli sklep Mohito u nas w mieście. A ja nic nie wiedziałam.. chyba faktycznie muszę nadrobić, zejść na ziemię i zobaczyć co w trawie piszczy.

Tymczasem właśnie w Mohito wykupiłabym cały asortyment sklepu, jak na razie skusiłam się na piękne balerinki z serduszkiem i luźną bluzkę ze złotym, delikatnym nadrukiem. Niemożliwe, jak zakupy mogą uszczęśliwić człowieka...


59zł


89zł


4 komentarze:

  1. O tak, zakupy to coś, co my kobiety kochamy najbardziej ;)
    Świetna bluzka, uwielbiam tai krój!

    OdpowiedzUsuń
  2. Αweѕomе blоg! Is yоuг themе custоm maԁe or ԁіd yοu dоωnload it from ѕоmewherе?

    A theme likе yоurs with a fеω sіmρle tωеeks would гeally
    maκe my blog shіnе. Рleаse let mе know wheге you got yοur theme.

    Bleѕs уοu
    Visit my site - symptoms of craziness

    OdpowiedzUsuń
  3. Good blοg you hаvе got heгe.

    . It's difficult to find excellent writing like yours these days. I really appreciate people like you! Take care!!
    Also visit my blog ... fastbacklink.net

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy