środa, 9 maja 2012

New stuff :)




Hej, dzisiaj nowości w mojej szafie, które nabyłam w ostatnim czasie. :) Mam nadzieje, że i jakieś stylizacje wkrótce uda się zrobić :)

Ps. Rzadko posty się pojawiają ale jeszcze miesiąc do dyplomu (którego jeszcze nie mam) i wtedy ruszę z blogiem :) Mimo, że tak rzadko są posty, częściej możecie mnie znaleźć na facebooku (zapraszam do polubienia, bo jest to bardzo miłe:)), jestem też tu, czytam co piszecie, czytam meile i się cieszę, bo blog to fajna sprawa o czym nie muszę chyba nikogo wchodzącego tu przekonywać :)



Kurteczka, jestem bardzo z niej zadowolona, kolor mint, nie wiem czemu tu wyszła taka fluorescencyjna, tak naprawdę jest to delikatna zieleń, Chemistry 


Bluzka z reserved (chyba 30zł jak dobrze pamiętam), spódniczka sh 

po prawej: Koszula George, bluzka sh, po lewej Guess, spodenki były juz na blogu sh

Bluzka z tygrysem F&F (35zł), koszula jeansowa Guess

Dziękuję Panu Pawłowi za prezent w postaci Carmexu, za niedługo recenzja!! 

mój fotograf - Aneta - przywiozła mi z Hiszpanii Donutsy ;) Mniammmm!


4 komentarze:

  1. Bardzo fajne rzeczy, motyw tygrysa ładnie Ci leży... Czekam na wiecej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kurteczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i love that white t-shirt :)

    xx

    http://anchorhelm.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy